Wordt idd een verslaving !
Is jouwe Artic Weiss of Classic Weiss ? De mijne is Classic Weiss, dat is al een beetje romig van zichzelf, niet zo magnetron-wit als Artic Weiss.
Of was jouwe Classic, en is nu Artic geworden

?
Gewoon geen haast hebben, Orion, beter op je gemakkie, dan afgeraffeld. Er komen nu wat mooiere poetsweken aan, dus dat is lekker werken. Alleen heb ik vraagtekens bij 2 x waxen, heeft dat wel nut ? Megs zeggen dat de wax die er te dik op zit, eraf gepoetst wordt, en da's zonde, lijkt me.
Kan de compound makkelijk op de hand, of is dat erg zwaar ?
Ik ga straks nog even het dak (passagierskant) waxen, die ik vergeten was

, en ik heb net al het rubber en kunststof in de "Sonax gel voor buiten Nano"gezet, op advies van Vmaxx. ( ipv zebraline ).
Werkt erg lekker, wrijft makkelijk uit, lijkt een beetje op een vasaline ( transparant ), maar wordt niet zo vet, geeft een bescheiden glans, en haalt de kleur omhoog. Tube = 12 Euro bij Halfords.
Verder heb ik, zoals Spaansen gedaan had, mijn ramen ook gekleid, ik dacht waarom ook niet, ben nu toch bezig. Geeft een fantastisch mooi effekt, alleen zie je nu al het vuil van de binnenkant, en die vind ik altijd lastig schoonmaken, door de binnenspiegel die in de weg zit ( maar toch wel praktisch is

), en door de holte van het raam, waardoor al het water naar beneden valt, en je lastig kracht kunt zetten op het raam.
En natuurlijk even een uurtje gereden, lekker getoerd met zo'n 90 a 100 km per uur, lekker relaxed op deze eerste mooie dag !
Groetjes,
Richard.