@Kever,
Ik rij naast het starten op benzine ook met enige regelmaat op de snelweg een stuk op benzine en tank zo ongeveer eens in de 3 maand mijn benzinetank weer vol.
Verder heb ik ook al heel veel jaar ervaring in rijden op LPG in diverse autos en eerlijk gezegd heb ik nog nooit enig technisch probleem gehad.
Uiteraard is Diesel betrouwbaarder, minder onderhoud en langere levensduur en onder aan de streep nauwelijks duurder dan LPG rijden, maar ik wil ook een beetje vermogen en pit in mijn auto en de oudere diesels blinken nu niet echt uit in sportieve rijeigenschappen

. Dan is mijn persoonlijk keuze snel gemaakt.
Maar zoals altijd in de discussie.. Ieder zijn meug. Ik vind de discussie tussen gasrijders en gashaters ook altijd wel amusant maar ik heb alleen nooit begrepen waarom sommigen er een soort religieuze strijd van maken

Ik bedoel, als je geen LPG wilt rijden, prima toch? Maar waarom dan constant in de aanval dat LPG maar niks is?
@Kaysem
Als ik veel stadsverkeer rij en 130+ snelweg gecombineerd met "sportief optrekgedrag" kom ik ook met gemak op 1:7.
Rij ik grotere stukken op B wegen en hanteer mijn "cruising style" dan krijg ik hem niet zuiniger dan 1:9.. en dat vind ik prima acceptabel.
Ik rij af en toe bewust een stukkie op benzine, maar ik schat dat alleen op benzine starten en soms een behoorlijk stuk stadsverkeer voordat ik de 2.5K toeren haal (overschakelmoment benzine/LPG) een tank benzine in (inderdaad) 3-6 maanden opsoupeert.