oke... ik heb nieuwe bevindingen...
Als dit de oorzaak van het probleem was zou het heel mooi zijn, hoewel jullie mij ongelooflijk dom zullen vinden en ik er eigenlijk mee voor schut sta.
Vandaag de accu opgeladen en weer doorstarten telkens. elke keer het zelfde, aanslaan en direct weer uit.
Komt mijn vriendin aanzetten met misschien heeft de auto wel te weinig benzine. ik zoiets van ja de meter staat niet helemaal op 0 maar staat al wel een tijdje zo en heb gisteren best veel gereden op een bijna lege tank.
Ik heb 4 flessen benzine getankt en in de auto gekiept. Ik hoorde wel wat gekletter op metaal leek het wel en nam na de 3e fles ook wel een beetje af (dat gekletter).
Weer even doorstarten, aanslaan en uitslaan, toch doorstarten, toen wou ze op gang komen en na nog geen 10 seconden doorstarten... asap naar het tank station om er meer in te gooien.
Niet wetende of dit echt het probleem was of gewoon een geluks start en dat ik er morgen weer last van heb.. maar tot zo ver lijkt het er op.. dat ik een sukkeltje van de bovenste plank ben en gewoon te weinig benzine in de tank had zitten.
Ik heb nog nooit zonder benzine gestaan, en eens moet de eerste keer zijn.. in de hoop dat dit het moment was op een ongelukkig moment na een reparatie.
Ik zal jullie op de hoogte houden, mocht de auto vanavond of morgen weer niet willen starten dan horen jullie het wel.
Toch vreemd is dat ik gisteren wel benzine rook, maar het zal wel te weinig zijn geweest om de motor draaiende te houden, en dan dat kletterende geluid in de tank.. laten we duimen