ik geloof wel, dat de monteur te goeder trouw is en vermoedelijk ook veel weet. schijnt lang bij Mercedes te hebben gewerkt en sinds enkele jaren zijn eigen garage. maar vervangt wel iets te makkelijk dure onderdelen....dat is dan weer jammer en ook blijkbaar de accum. te hebben getest maar dan blijkbaar niet deze. ik ga hem zeker bellen en dit mededelen. omdat hij 2x zei; nee, is goed, heb ik getest ben ik hier niet meteen aan begonnen.
enfin, bij ivo in hapert vandaag dus voor 35 euries maar even een gebruikte gehaald. eerst maar even testen en normaal rijden en starten. hij zit er onder en deze pi.. niet door

.....tevens een paar foto's.
de oude en de nieuwe. wat opvalt; de nieuwe ziet er oud uit en de oude nieuw. als u begrijpt wat ik bedoel. wat leren we; uiterlijk zegt helemaal niets!!
dit probleem is opgelost. het koud starten moet meestal 2x en dan beetje gas geven, anders wil ie nog (net als vroeger) even afslaan. iedereen alvast bedankt voor het meedenken. nu eerst mijn energie maar aan het vastzittende schuifdak wijden. als dat klaar is monteur ik m'n laatste set kraemer und freund (bilstein) tuningsveren, zodat ie nog vaster op de weg ligt (ligt nu heel goed en comfortabel, dan nog strakker en iets minder comfortabel).