Voor zover ik weet is de openingsdruk rond de 3,5 bar. Onder de 3 bar moet de injector in iedergeval dicht blijven. De werkdruk ligt dacht ik rond de 4,5 à 5 bar als de motor draait.
Zodra je de motor afzet valt de druk terug naar rond de 3 bar. Dan mag je injector de cilinder dus niet verzuipen. Na +/- een half uur laat de accumulator de druk van 3 bar verminderen naar 0 bar.
Bij de hornbach verkopen ze barmeters (afdeling pvc,koper,waterleiding, dus niet speciaal voor lucht maar werkt wel..

) die je tussen je slang kunt zetten, dan kun je perfect de druk meten als je test. Zie de inmiddels al gegeven link naar mijn topic waarin je de drukmeter ziet die ik gebouwd heb.
En tja, als ze goed zijn is het onzin om ze te vervangen..
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is de bovenstaande info juist.
De injectors zaten bij mij ook niet vast, maar dat is geen punt. De bevestiging is genoeg om alles dicht te houden.