Foto.doc
- (962.5 KiB) 250 keer gedownload
Foto.doc
- (962.5 KiB) 250 keer gedownload
Auto heeft nieuwe verzwaarde veren, remschijven blokken en schoentjes achter, nieuwe veren, nieuwe remblokken voor.Nieuwe kettingspanner, nieuwe waterpomp. Vloeistoffen en alle filters vervangen, slick50 aan motorolie toegevoegd. stuurstangen en fusees vervangen en laten uitlijnen. banden vervangen. Stopcontacten gemoteerd, een in kofferbak en een tussen de voorstoelen, met daarnaast aux aansluiting van autoradio, zodat de kinderen hun mp3's kunnen afspelen over de autoradio.''No beef'' klinkt dan heel aardig.
Als ik terug ben van vakantie kan ik er nieuwe wielranden inlassen. Plaatwerk heeft zeker aandacht nodig omdat de voorspatboren en kofferbakdeksel niet goed recht gemonteerd zitten ( in verleden slecht herstelde schade, gelukkig is de basis recht en stuurt de wagen voortreffelijk). Onder de achterruit zijn lelijke geroeste plekken. Ik heb een W201 uit 1990 met gelijmde achterruit zien staan, kan ik dat stuk eeruit snijden en bij mij erin doen? waar moet ik op letten?
Ik wil graag wat fotootjes bijvoegen, maar heb problemen met het formaat van de foto's en het formaat van mijn ict kennis ( = gering). Ik hoop dat het me lukt.