Ik zeg ook 99% he

Zullen vast ook nog andere mensen in die autos rijden puur om geen belasting en goedkoop te kunnen rijden. maar dat is niet de meerderheid he..
Tja een hobby opknapper / liefhebber heeft vaak wel meerdere wagens lijkt me als ik naar mijzelf kijk. Mijn auto komt echt niet eerder de weg op voordat deze gewoon netjes en toonbaar is! Ik vind het een schande om gezien te worden in een roestbak ofiets... Een oldtimer dient gewoon netjes te zijn en ze zouden de APK ook strenger mogen maken als het gaan om de body van een auto ivm veiligheid.
Maar zo`n hobby persoon zal zeker niet dagelijks vele kilometers rijden en er 5 jaar overdoen om een auto een beetje toonbaar en oke te maken.
Gewoon ook een kilometer limit zetten voor oldtimers zou ook wel helpen! en dan iets van Fair use.. Dus zeg gemiddeld 7500 per jaar ofzo.. de ene rijdt er net 1000 de andere 10.000 dan zit je gemiddelt netjes en is iedereen blij. Kom je erover dan betaal je gewoon wat meer. Wat willen die mensen die die 190D puur kopen voor het goedkoop rijden juist niet, en dat is betalen

Zelf ben ik ook zoekende geweest voor nog een nette W201 diesel of een W124 combi... Nou dat heb ik in September 2011 uit mijn hoofd gezet en heb er toen gewoon een Citroen C1 bij gekocht welke ik nu vervangen heb voor de Toyota Aygo. Rijdt prima in weer en wind, alle opties die je nodig hebt, lage onderhoudskosten als je het ook laat doen!~Zelf doen is nog goedkoper en je hebt tot 2014 geen belasting en hierna maar een euro of 4 per maand... en de verzekering voor zo`n auto is ook niet veel. Je rijdt met gemak 1 op 20..... Snap niet dat niet meer mensen zo`n ding rijden als eerste auto.