tja het schijnt Nederland en de liefhebbers voor de MB onder andere bezig tehouden , wel leuk eigenlijk , aan de andere kant is het het wel zorgelijk en plukken ze nog steeds blasting voor een auto die al 25 jaar of meer de volledige verzekeringen en dure belastingen heeft betaalt dan nu nog steeds.
kijk elke mening telt natuurlijk maar het feit is gewoon dat deze regering weer een iets bedacht heeft om de burger over de dan nog bestaande goede auto en zijn liefhebber maar weer eens tenekken.
ik persoonlijk heb niets tegen op het feit dat ze die regeling gaan en zullen uitvoeren maar het is gewoon niet eerlijk dat ze de ene wel onthffen en de andere niet.
persoonlijk : ik heb een s-klasse uit 1987 tevolgen op w126club.nl deze heb ik nu zo goed als uit elkaar en volgend jaar augustus is mijn streven die geheel gerestaureerd tehebben wel of geen ontheffing maakt mijn niet uit.
ik ben liefhebber van de auto nou ja mijn mening van een auto uit die tijd op LPG komt bij mij niet op mijn motto is "gas is om op tekoken en rijden doe je op benzin" maar ja snap wel dat dit voor een ander wel voordelig is en dat ze dat ontnemen kwa ontheffing is dat niet eerlijk. mijn Benz loopt immers 1:8,5 en zou op LPG ongeveer 1:5/1:6 gaan lopen en voor de kilometers wat ik nu maar rijdt op jaarbasis loont het mij niet om de motor tegaan aanpassen om goedkoop terijden immer ik rij dan al voor een goedkoop verzekerings tarief en benzine is hij belasting vrij dan

dit scheelt gewoon per maand een kleine 100 euro en dat kun je in de tank doen , onderhoud daar integen zal na restauratie niet van de hoge kant zijn hopelijk . dus ik rij en blij met mijn belastingvrije Benz voor weinig geld