Nou daar ben ik weer. Ik heb in november een nieuwe althans, een door mij zelf gereviseerde startmotor gemonteerd. Het probleem moest verholpen zijn.

Maar wat denk je afgelopen vrijdag terugkomende vanaf de markt in Laren, stap ik trots in mijn auto. Draai het contactsleuteltje om, stroom voldoende, ik hoorde de benzinepomp maar geen reactie op de startmotor. Dat was dus balen.

Wat nu??? Sleutel erin en eruit dat diverse keren herhaald en wat denk je, plotseling reageerde de startmotor weer. Motor sloeg gelijk aan. PPPPPffffffffffff.
Ik begrijp hier niets van. Het probleem zit hem niet in de startmotor, de accu is perfect.
Het liefst meet ik alles door want meten is ............................ ja toch. Maar nu doet hij het goed waar moet ik dan meten???
Nu nog even een vraag kan ik op een eenvoudige manier een verbinding maken tussen de accu en de aansturing van de startmotor zodat bij een falen zoals bovenomschreven ik alleen maar de motorkap hoef te openen en daar de verbinding tot stand kan brengen.
Ik hoor graag,
Harry
HANS heb jij geen ideetje????????