Heb dit bij alle W124's die ik gehad heb ook gehad.
Nippel op de koppelingscilinder is kleiner als die van de remmen, sowieso qua zeskant.
Omdat er vaak vergeten wordt ook de koppelingcilinders mee te verversen tijdens remvloeistof verversen slipt die nippel dicht. Mijn eerste W124 had er ongeveer roest water inzitten omdat het koppelingscircuit erg lang niet ververst was en dus heel veel water bevatte.
Je kan deze er gewoon uitdraaien. (Wel zorgen dat je geen druk op het reservoir hebt staan, anders wordt het snel een grote bende, ik spreek uit ervaring

)
Vaak zit het gaatje idd verstopt in de nippel, als je hem eruit hebt is het kwestie van even doorprikken en schoon lazen.
(Mocht je ondanks de drukmethode niet de lucht uit je koppelingscircuit krijgen is Richards methode een optie of met een spuit, 60 ml oid, waar een slangetje aan zit verse remvloeistof vanaf de nemercilinder op de bak injecteren via de nippel, dan verdwijnt ook gegarandeerd de lucht. Zeker handig na gever of nemer cilinder wissel.
Houdt wel het niveau in je reservoir in de gaten dat die dan niet overloopt, of je moet de spuit steeds uit het reservoir vullen. Bij de kortsluitroute van Richard heb je daar geen last van.
Nadeel is wel van de kortsluitroute dat je eventueel vuil welke de nippel verstopte je systeem indrukt.