[quote="RD500SEC"][/quote]
Bedankt voor een uitgebreide reactive RD500SEC!
Er zat een 201 540 32 45 (1 zekering type) ik had Mercedes gebeldt en die gaf aan dat dit nummer was vervangen door de nummer 201 540 37 45 (2 zekering type). Het geen wat ik van Taxiteile had besteld was dus een 2 zekering type. Ondertussen heb ik een man gevonden in Arnhem die een aantal van die dingen heeft liggen ik ga dus vanavond langs om een aantal optehalen en iedere avond te swappen tot ik gewoon fatsoenlijk mijn auto op toeren kan houden in de ochtend.
1ste opmerking.
Over jou punt over het contact van de punten. Ik had goed gekeken of er inderdaad corrosie was op de busjes waar de OVP pinnen in gaan maar waren helemaal mooi en goed. Over het goed contact kan ik geen garantie geven. Goed punt om dit te checken met een 4mm boortje trouwens niet aan gedacht.
Je 2de opmerking:
Even voor mijn duidelijkheid.
Bedoel je dat ik een kabeltje moet maken met aan beiden uiteinden een 4mm amp stekker en een zekering (10amp) tussen? Indien ja, is dit veilig? (denk het wel want de relais doet wss niets anders
exc. het schakelen bij starten)
Zou je dit kunnen bevestigen RD500SEC. Alvast bedankt!
Olieboot -> Bedankt voor je aanbod. Zou ik heel erg waarderen. Ik kan ook wel langs das opzich geen probleem.
Ik wil eerst de ovp even een aantal dagen proberen en als dat geen success wordt kunnen we die van jou nalopen zeker geen probleem. Ik neem aan dat je het hebt over de slangen naar de ICV trouwens. Ik weet niet uit mijn hoofd of die van jou een zelfde constructie heeft trouwens. Mischien dat je mij de chassis-nummer of motorcode op kan sturen zodat ik dit kan checken.
Mvg,
Selim Aksu (sorry voor eventuele typfouten
)
Laatst bijgewerkt door Anonymous op 02 feb 2018, 16:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Vanwege het niet hebben van onbeperkte ruimte niet quoten met een er direct bovenstaand bericht svp