Hallo,
Ik las dat jouw Benz als je de tankdop openmaakte lucht aanzuigt? dat is dus het vacuumzuigen van de tank, heel extreem, kan dat vervormingen van de tank veroorzaken waardoor de inhoud die je kunt tanken minder word, bijv. normaal 70L , na vervorming van de tank bijv. nog maar 50 L.
En met de dingen die jij schrijft zou het MISSCHIEN wel kunnen dat door die onderdruk die in jouw tank heerst de benzine terruggezogen zou kunnen worden vanaf de motor terug de tank in? (ik ben nog niet zo bekend met MB, maar ben dit wel al eens tegengekomen bij andere merken...) dat is afhankelijk of MB terugslagklepjes gebruikt in het circuit naar de motor toe?
Ik wil hiermee zeggen, kijk of er ergens een ontluchting op de tank zit en maak die weer open. (ik zag bij mijn Benz dat de tankdop zonder ontluchting is.
Verder las ik dat het een inspuiter is, en voor zover ik weet heeft pompen met het gaspedaal alleen zin bij carburateuruitvoeringen (om op die manier een beetje benzine in het aanzuigtraject te sproeien zodat ie daardoor sneller start) wat daarna dan weer aangevuld word door de benzinepomp van de (dan) draaiende motor.
succes!