ik heb niet alle reacties gelezen dus ik weet niet precies of iemand dit al heeft vermeldt:
UPDATE: shit ik zie net dat RD500SEC ongeveer het zelfde verhaal heeft getikt
Het is normaal dat de brandstof circuleert door het systeem en tank. -> daarom kan het ook geen kwaad als je de polen voor de brandstof pomp doorverbind; het pomp circuleert dan simpelweg de brandstof door het systeem, terug naar de tank en weer door het systeem.
Er zijn 2 accumulators; 1 naast de brandstofpomp en 1 onder je motorkap bij de aanvoer, deze zien er allebij een beetje hetzelfde uit. wat ik jou kan aanraden als test is de polen van de brandstofpomp doorverbinden en even 10 SEC laten draaien waarna je de auto probeert te starten. Verbetert dit het 'slecht ontwaken' van de auto, kun je inderdaad concluderen dat je pomp niet voldoende druk kan opbrengen om de auto meteen te starten. Dit kan vervolgens in principe 2 dingen betekenen: 1: Brandstofpomp is versleten en werkt niet meer goed. of 2: Een accumulator is defect om de druk op het systeem te bewaren.
Nummertje 2 kun je in feite testen door de auto na t rijden een dag of 2-3 te laten staan en vervolgens bij de accumulator onder de motorkap (makkelijker dan onder de auto

) de brandstof leiding er af te draaien, aan beide kanten... (of 3... nu breng ik mezelf aan het twijfelen). De brandstof moet er in feite uit spuiten omdat de accumulator de druk op het systeem moet houden. dit kan natuurlijk een korte of lange spuit zijn, ik heb het zelf nog niet hoeven proberen, maar er moet gewoon druk op het systeem staan. is dit goed dan zou ik eens kijken naar een andere brandstof pomp.
Ik denk dat deze testjes het beste zijn om eerst te doen, alvorens een bak geld te gaan uitgeven aan andere dingen. Zijn de accumulators en brandstofpomp goed dan word het helaas een ander verhaal en dan zit het ergens anders.
Een punt om dan te kijken is of je injectoren niet lekken. 4 nieuwe injectoren kan nooit kwaad. deze kun je kopen voor zo'n 90-120 euro in zowel NL als duitsland. (neem wel de originele BOSCH van bv. te-taxiteile)
Ik hoop dat ik je hiermee wat verder kan helpen