Pfffff, wat een dag. Vroeg begonnen met de carter terug plaatsen, om de regen voor te zijn. Helaas tegen kwam de regen vroeger dan verwacht. Toch nog ff de stabilisator stang terug op zijn plaats gezet. Gevolg; klets nat!! Maar Carter zit er in eindelijk.
Zo'n ding waar de stabilisator hangt is kapot zag ik (zie foto; maar is niet duidelijk want dit is voor kant en dat ding zit net er achter)Dat verklaart het trillende stuur volgens mij bij snelheid van ongeveer 110 km/uur.
Moet morgen nog de bouten van de motor steunen terug zetten. Olie filter vervangen en nieuwe olie er in.
Maaar, nu maak ik mij echt eeecht zorgen, waaaant ik heb al t werk misschien voor niks heb gedaan of moet t opnieuw doen of het word hele dure reparatie!! Waarom?! Op de foto zie je een stuk metaal die ik heb gevonden onder de motor al dat werk! En ik ben bang dat ik bij het terug plaatsen van de carter iets stuk heb gemaakt. Heb op internet gezocht en zoek nu nog steeds naar onderdeel in de motor of versnellingsbak bak die ik misschien heb geraakt waarvan dat stuk komt. Maar heb nog steeds niks gevonden. Zouden jullie misschien aan de hand van de foto's kunnen kijken of jullie kunnen achterkomen waarvan die stuk is? Ik ben bang dat ik straks de motor naar de knoppen help. Of moet ik mij geen zorgen maken. Er staat op dat stuk ANY, het moet wel laatste letters zijn van GERMANY

:(:(:(!!
Post maar foto's of PDF'jes of een goede site met alle onderdelen met foto's van inwendige motor en versnellingsbak .
Wat moet ik doen. Moet auto keuren. APK loopt 9 november af. Anders weer dikke boete van rdw:(
Alvast bedankt

- ImageUploadedByTapatalk1383766457.681684.jpg (202.94 KiB) 3690 keer bekeken

- ImageUploadedByTapatalk1383766467.700008.jpg (191.73 KiB) 3690 keer bekeken

- ImageUploadedByTapatalk1383766477.848866.jpg (131.22 KiB) 3690 keer bekeken