door Watahyahknow » 28 feb 2013, 19:36
het is een beetje kloten er zitten een paar schroefjes voor de transmissieconsolle verborgen onder andere delen , de schakelaar zelf zit binnen onder de handrem kap aan de voorkant van het draaipunt (als hij ingedrukt is maakt hij geen contact zelfde als een binnenverlichtingschakelaar in de deur), ik weet zo snel even niet hoe je alles los krijgt , het is voor mij een tijdje geleden dat ik daar bezig was volgens mij kon je die kap wel loswrikken en een stukje over de handrem hendel schuiven
de transmissieolieplug zit aan de zijkant van de bak , bijvullen tot ie overstroomt , mocht je de olie willen vervangen de aftapplug zit onderop CONTROLEER EERST OF DE PLUG AAN DE ZIJKANT LOSKOMT VOOR JE DE OLIE AFTAPT je zal de eerste niet zijn en het is erg moeilijk en niet erg fijn voor de lak om de auto ondersteboven te leggen om de olie er weer in te gooien via de onderste plug
controleer ook even of het geluid ook echt van de versnellingsbak komt , de 190 staat er om bekent dat het differentieel op den duur gaat grommen en het is soms moeilijk te horen waar het geluid precies vandaan komt