[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Bandenkeus. : Carrosserie & Exterieur W201 - 3

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 30 apr 2025, 20:36

Bandenkeus.

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Re: Bandenkeus.

Berichtdoor Hakie » 17 jul 2013, 06:17

Ach er is een weelderige handel in 2e hands banden dus waarom niet... Kleine kans dat er iets mis mee is dus ik zou de gok ook wel nemen. Vooral met winterbanden.

Gr., Guus
HR Brigade
Hakie
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Berichtdoor Spaansen » 17 jul 2013, 11:30

Ik rij al 8 a 10 jaar altijd tweedehands
vooral op mijn vorige C280 225-45-17 en 245-40-17
hier kon ik altijd heel goed aankomen bijna gratis en het opleggen had ik ook een vriend voor

soms had je er een setje tussen zitten dat wat gekuppert was dus lawaai maakt

nu op de 16v kon ik met 2 x 7 mm en 2 x 5,5 mm een set conti 2 kopen 3 jaar terug voor 225 euro dit is nieuw een behoorlijk duren maat

en dat gaat ook gewoon goed

ik heb nog wel een nieuw setje op het oog dunlop sport voor 299,- maar mijn bestaande zijn nog lang niet glad wel wat droog !

Ik weet namelijk niet hoelang ik nog 16v blijf rijden ik heb persoonlijk zin in een slk350 met AMG pakket
Spaansen
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Type wagen: 190E 2.3-16
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor MBSLC » 17 jul 2013, 17:25

Mijn goedkope set ( 120 E ) kwam bij Lafaire Banden vandaan, uit Eindhoven, via Marktplaats.Al 25 jaar bandenboer. Hij vroeg 180 E, ik bood 120 E, en hij was akkoord. Dotcode 2008 .

"Ik heb ze niet om te bewaren" was zijn motto :lol:

En ook : "Bij 20 cm sneeuw, hebben ze een andere prijs....". Keurig behandeld, veel keus, prijs incl omleggen en balanceren en ventielen, gewoon eerlijk. Waarom dan voor 500 E een nieuwe set, incl verw bijdr, balanceren, monteren, ventielen en verzin het maar.

Ik heb al zo vaak van mensen gehoord : Net nieuwe banden eronder gelegd, ging de auto toch nog verkocht worden/naar de sloop/ingeruild/ ongeluk, of wat dan ook. Weg 5 meier :evil:
STERREN STRALEN AAN DE HEMEL, STERREN STRALEN OP DE WEG !
MBSLC
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee

Vorige

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201