door Cloudini5 » 07 jul 2012, 16:47
Na het schoonmaken van de stappenmotor was het probleem nogsteeds aanwezig
Had een test rit gemaakt na de schoonmaak en dat ging als volgt:
Starten koude motor, moet ik gas bijgeven wil hij aanslaan, na 2 seconde beetje pruttend lopen bleef hij wonderboven wonder stationair lopen, na ongeveer 20 min rijden hield ik de koppeling in en bleef hij een beetje verhoogd stationair lopen (ong 1400rpm) algoed stukje verder gereden, en bij de supermarkt even gestopt, even de winkel in en uit en toen wilde ik hem weer starten, wederom extra gas, maar bij een warme motor niet meer dat gepruttel, maar stationair wilde hij ook niet meer lopen (nadat hij uitgeweest was), weer naar huis gereden ong 10min en nogsteeds niet stationair willen lopen, auto neer gezet, maar gas er ophouden dat hij niet uitviel, toen de slangentjes achter de koplamp graden afstelwieltje met de hand afgesloten en toen liep hij wel stationair, motor uit gedaan en hem proberen te starten, moet ik nog steeds gas bijgeven, proces wat herhaald, uit aan uit aan met de afstelwiel slangentjes en het lijkt niet dat dat het probleem is, want hij blijft toen ook even stationair draaien met de slangentjes open en bloot,
Overpowerrelais ben ik nog niet aangeweest, ik vraag me af als dat stuk is wat voor andere rare symptomen je dan nog meer hebt
Gr wesley