Die witte is niet meer in mijn bezit, maar is in bezit van mijn broertje.
Hij had tijdelijk een auto nodig en ik had geen ruimte meer ( wegens stallen van auto's in december )
Daarnaast had ik ook nog een Pontiac Firebird wat veel ruimte inneemt
Dus had een auto nodig ook dat ik kan gebruiken in de periodes van december en erna natuurlijk.
Reden dus dat ik auto aan me broertje heb gegeven ( reed sinds september volgens mij erin ) Heeft nu een auto van de zaak gekregen en de witte te koop gezet ( wist niet dat ie hem te koop zou zetten ) niet dat hij zich moet verantwoorden aan mij wat ie met de auto doet uiteraard. Heb zelf de ruimte er toch niet dus kon hem dan al zowiezo niet zelf terug nemen.
Als ik had geweten dat ie hem te koop had gezet had ik hem hier zelf ook neer gezet.
Kan iig wel eerlijk zeggen wat die auto sinds kort allemaal mankeert als er iemand vragen na heeft en interesse.
Iig ben geen handelaar of dergelijk was al lid van W126 en had zelf toen al tijdje W201's hier las ik weleens de forums dus dacht word maar keer lid zodoende ook maar gedaan. Daarnaast als je hem gespot hebt ( ik niet want zocht neit naar 190's maar na onderdelen op marktplaats en uiteraard hier gevraagd na onderdelen ) had ik hem zelf ook gewoon gedeeld.
Die velgen wat laatst was aangeraden waren toppers net iets te laat helaas

anders had ik hem zelf aangeschaafd haha

Nou nog iemand dan interesse in die witte 190

of vragen

P.S. in mijn voorstel topic stond ook dat ik de witte recent had aangeschafd en het verder eigenlijk beetje wou opknappen door omstandingheden nooit van gekomen das ook reden waarom ik die gaf en niet mijn blauwe waar ik zelf wel erg aan gehecht ben. Gebreken van de witte kwamen iets later aan de licht ( niet dat ze ernstig zijn ofzo ) maar voor de prijs is het ook geen erg slechte auto