Het is nu 19 jan 2021, 21:54
Moderator: Bram Jansen
Alixoft schreef:Logisch dat hij elke dag moet tanken, elke 2 dagen nieuwe banden nodig heeft en elke 3 dagen nieuwe fuseekogels.
Die uit de usa is ook mooi, ik denk dat je daar meerdere 6 cilinders tegen komt als elders, puur omdat bij amerikanen alles overdreven meot zijn
Arno is dus ook een soort amerikaan
Alixoft schreef:Logisch dat hij elke dag moet tanken, elke 2 dagen nieuwe banden nodig heeft en elke 3 dagen nieuwe fuseekogels.
Ruub-ster schrijft:Die uit de usa is ook mooi, ik denk dat je daar meerdere 6 cilinders tegen komt als elders, puur omdat bij amerikanen alles overdreven meot zijn
Quote van de dag hahahaha!
ik ben gelijk aangestoken met dat 6 cilinder gedoe!
Heb even rond zitten snuffelen op internet, maar een 2.6 handgeschakelt is echt bijna niet te vinden, ik kwam er een paar tegen op marktplaats, maar die kostten 1450 euro en dat wil ik niet betalen voor een uitgeleeft hok![]()
Heb het er al een paar keer meer over gehad met mn vader, en die wil er wel aan meewerken om er eventueel eentje in duitseland te gaan halen, mits het een mooie is anders moest ik het zelf maar uitzoeken.![]()
DAt gaat dan uiteraard wel van de zomer pas gebeuren, ivm met tijd en vooral geldgebrek. WAt zou ik moeten verwachten voor prijs? ik zat zelf te denken aan +-€5000 euro.
Iemand toevallig nog een leuk adres ergens zodat ik zelf eens kan kijken?
Ruub-ster schrijft:ik ben gelijk aangestoken met dat 6 cilinder gedoe!
Heb even rond zitten snuffelen op internet, maar een 2.6 handgeschakelt is echt bijna niet te vinden, ik kwam er een paar tegen op marktplaats, maar die kostten 1450 euro en dat wil ik niet betalen voor een uitgeleeft hok![]()
Heb het er al een paar keer meer over gehad met mn vader, en die wil er wel aan meewerken om er eventueel eentje in duitseland te gaan halen, mits het een mooie is anders moest ik het zelf maar uitzoeken.![]()
DAt gaat dan uiteraard wel van de zomer pas gebeuren, ivm met tijd en vooral geldgebrek. WAt zou ik moeten verwachten voor prijs? ik zat zelf te denken aan +-€5000 euro.
Iemand toevallig nog een leuk adres ergens zodat ik zelf eens kan kijken?
Naar mijn idee moet 5.000 zeker voldoende zijn!
Ik heb zelf recentelijk een 2,6 automaat gekocht. Technisch heel erg goed (bevestigd ook nog eens door een officiele dealer), enige technische punten waren een hardyschijf, een oude multiriem en een beurt. De auto is absoluut schadevrij (alleen de normale gebruikssporen op de carrosserie, en dan nog beperkt). Absoluut roestvrij, keihard. Volledige onderhoudshistorie bekend. Alle papieren, boekjes. Interieur super netjes, bekleding niet beschadigd, enkel een scheurtje in bekleding linker b-stijl (voor 40 Euro een als nieuwe gekocht). Voorzien van vele leuke opties (zie voorstel topic). Prijs? Nog geen 3.000 Euro (incl nieuwe B-stijl bekleding en weer een originele radio). Deze auto wordt nu VOLLEDIG techisch en aan de binnenzijde optisch onderhanden genomen door de officiele MB dealer. Na aflevering is de auto eigenlijk weer in showroomstaat (alleen de lak zou dan nog een keer onderhanden genomen moeten worden: goed poetsen/polijsten). Maar ik heb dan zelfs al zaken als kleppendeksel opnieuw spuiten, nieuwe motorkapisolatie e.d. gedaan. En dan nog zit ik qua totale investering op 4.500
Dus die 5.000 van jou mag dan wel voor een héá©l erg goed exemplaar zijn!!! Met volledige historie, technisch helemaal perfect en geen roest/keihard. En of een hele lage km stand (aantoonbaar) of leuk in de opties.....
bassje schrijft:Ruub-ster schrijft:Die uit de usa is ook mooi, ik denk dat je daar meerdere 6 cilinders tegen komt als elders, puur omdat bij amerikanen alles overdreven meot zijn
Quote van de dag hahahaha!
YEAH Richt!:ohmy:Wat heb ik nu weer gedaan?:blink:
Die Ruben hahaha,.... wacht maar tot op weg Goes zal ik je gek maken met die dubbelle 3 cilinder!:P Ga ik je lekker helemaal gek maken.![]()
Heerlijk om je heen rijden, er naast rijden en da nff het gas er op, en weg is die 2.6! Laat ik 'm weer ff terug zakken en dan BROAHHH,...... zIE JE MIJN ACHTERLICHTEN WEER HAHAHA,....
![]()
En dan ben je de Sjaak en je gaat gelijk naar de oosterburen ook z'n ding halen als je vakantie geld nog warm is!:laugh:
Groet, Arno
Keer terug naar Van alles wat....W201 en andere C-Klasse
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten