Hier staat ook altijd een wagen met zijn banden op het groen.
Helaas krijgt diegene nooit een bekeuring.

Ben zelf ook weleens bekeurd in een soortgelijk geval als Christiaan.
De toelichting was dat ik het groen kapot maakte en juist dat maakte mij pisnijdig.
En wel om de reden dat dit groen al helemaal kapot was gemaakt door bouwwerkzaamheden. (ik had de wagen zelfs nog op de stalen platen neer gezet)
Bouwbedrijven hebben schijnbaar wel het recht om alles te vernielen.
In mijn geval had ik daar normaliter ook nooit geparkeerd maar dacht nu, het is toch al helemaal naar de haaien dus het kan voor nu geen kwaad.
Regels zijn regels maar ik vind dat er ook moet worden gekeken naar de omstandigheden.
Half jaar later was het weer helemaal opgeknapt en ook toen was er geen plaats.
En ook al stond er toen een wagen geparkeerd, ik ben daar niet naast gaan staan.
Ben gewoon op zoek gegaan naar een ander plaatsje.
Ik stoor mij ook aan foutparkeerders en als je het dan zelf ook doet dan ben je gewoon inconsequent.
Over de parkeerwachters wil ik even zeggen, ze hebben zelf gekozen voor die baan neem ik aan.
Dat wil niet automatisch zeggen dat je ze ten alle tijde maar verrot mag schelden e.d., absoluut niet.
Maar sommige maken het er zelf naar.
Heb vroeger op mijn werk met enige regelmaat te maken gehad met parkeerwachters en als zelf zij kritiek hebben op hun collega's...
Een parkeerwachter heeft n.l. echt wel recht op te handelen zoals hij/zij geschikt vind.
Er zijn ook parkeerwachters die kicken op de macht die ze hebben en helaas niet alleen parkeerwachters.