Mijn naam is Tom en ik ben (binnenkort) de bezitter van een rode Mercedes 190E 1.8. Deze auto is van mijn opa geweest. De auto heeft de laatste jaren heel veel stilgestaan omdat mijn opa nauwelijks meer het huis uit kwam. Dat wordt dus een klus om de motor aan de praat te krijgen! Daarnaast is de APK is vervallen en moet de auto binnenkort dus weer gekeurd worden. Ik ben benieuwd, haha.
Als alle belangrijke zaken zoals remmen en de motor in orde zijn, dan nog moet er veel gebeuren aan de auto. Zo zit er schade aan de zijkant en zit ik eraan te denken om de auto te laten herspuiten. Ook wil ik een nieuwe radio (laten) inbouwen. Daarnaast heb ik al ontdekt dat het hendeltje van de linkerspiegel weg is en dus gerepareerd moet worden. Nieuwe velgen zijn ook geen overbodige luxe, omdat deze ook beschadigd zijn.
Ik heb nog nooit geklust aan een auto en ben dus totaal onervaren. Toch zou ik het wel graag willen leren

Ik heb de laatste keer dat ik de auto zag foto's gemaakt met mijn telefoon. Binnenkort, als de auto officieel in mijn bezit is, zal ik meer en betere foto's met jullie delen.

Groetjes,
Tom