Het zit zo:
Ik ben vandaag samen met mijn vader naar Den Bosch gegaan, met de trein. In Den Bosch hebben we mijn oma bezocht, tevens ook de plaats waar ook mijn toekomstige Benz staat.

Vervolgens naar de ANWB garage gereden waar de accu gratis (!) werd vervangen, omdat mijn opa nog garantie had of iets dergelijks. Toen de accu vervangen was namen we afscheid van de man van de ANWB en vervolgden we onze weg richting huis, een ritje van ongeveer drie kwartier.
Tijdens dit ritje kregen we de indruk dat de auto motorisch nog in goede staat was. Volgens mijn vader, die achter het stuur zat, schakelde de auto nog heel soepel en alles werkte nog zoals het hoorde. Het enige wat ons opviel was dat de brandstofmeter wel de goede hoeveelheid aangaf, maar soms ineens spontaan naar de nul sprong, en daarna weer terugsprong naar de juiste brandstofhoeveelheid. Daar moet dus nog even naar gekeken worden. Verder viel ons op dat de speaker linksachter in de auto het niet meer deed, dit lijkt me echter niet zo'n heel groot probleem.
Anyway, op 6 december krijgt de auto zijn APK. Hopelijk heeft de auto niet teveel mankementen. Ik ben in ieder geval al heel erg onder de indruk van de auto en de prestaties die die nu al gegeven heeft!