zo ook maar even voorstellen
vorig jaar oktober hebben we een 190E aangeschaft uit mei 1986. Na een maand of 2 zoeken zijn we gaan kijken naar een beige metallic 84 er 2.0. De handelaar had toevallig ooknet deze 86-er binnen uit zwitserland. Beide auto's naar buiten gereden en aan vakkundig oordeel onderworpen van mezelf, vader, broer en vriendin. Na een korte proefrit en wat onderhandelen hebben we de schwarzblaue 86-er aangeschaft. Dit met namen vanwege de staat, geen laswerk, alle boekjes met volledige onderhoudshistorie, optielijst en maar 149.000km. Een weekje later opgehaald voorzien van nieuw kenteken. Mijn vriendin gebruikt de auto, als 2e auto naast mijn leasebak.
de specs:
sportautomaat, armsteun voor, armsteun achter, hoofdsteunen achter, electrisch schuifdak, electrische ramen voor, electrische ramen achter, originele verlaging, electrisch verwarmbare en verstelbare rechterspiegel, toerenteller, dashboard met houtinleg, centrale deurvergrendeling, getint warmtewerend glas, electrische antenne, etc.
Na het ophalen heb ik mezelf een lang weekend opgesloten in de schuur om de auto apk gereed te maken, wat is er vervangen:
grote beurt
nieuwe transmissie olie en filter
kachel ventilator met dank aan de handleidin op dit forum
afvoerkanalen schoongemaakt, mede via de tips op dit forum
remmen schoongemaakt, nagezien en netjes gespoten
rubbers opnieuw ingevet
kleine roestpuntjes weggewerkt (nog een paar te gaan)
en een heleboel kleine dingen..
hier de foto's:
http://picasaweb.google.com/franklinpiggen/In de schuur had ik nog een setje (melber) putdekselvelgen liggen 6,5J x15 en deze heb ik gestraald, en opnieuw gespoten. Dit stond ook op de originele optielijst dus nu is dit weer compleet
m.v.g.
JP en Renate