Update ik heb de auto nu bijna een jaar en hij bevalt me meer dan perfect. Vorige week zonder iets dan ook door de apk door gekomen en hoe koud het ook is: starten en lopen

. Van onder nergens geen roest en ik heb em dan ook weer bij getectyleerd. Verder heb ik alle vaccuumslangen vervangen en het tussenlager en rubber van de cardanas. Ook heb ik de auto voorzien van nieuwe olie en filter. En hij word om de 2 weken gewassen en technisch perfect bijgehouden door mij zelf. Het comfort is fantastisch en je merkt totaal niet dat de auto bijna 3 ton gelopen heeft. De bak schakeld nog als nieuw, niks geen gekraak van synchromeshringen. Kwalitatief is dit een top produkt die gebouwd is met goede en degelijke materialen en goed plaatwerk. Ik sleutel nog vaak aan andere automerken en soms zijn auto's die 10 jaar jonger zijn dan de Benz al helemaal verrot, kokerbalken spatbord randen. Ik vind het dan ook een goede aankoop en rijd deze "Duitse bom'' helemaal op. Bij ons op het werk ben ik altijd de man die aan Mercerdes sleuteld zijn fijne auto's om aan te werken met uitzondering van de a klasse en die Smart troep.
Mocht ik ooit een leuk bedrag winnen in de loterij dan koop ik een nieuwe e klasse en houd ik mijn W201 erbij

.
Ik beschreef al eerder een gevoel wat je bij een auto hebt maar dit zit helemaal goed.