Ik bezit sinds gister een W201 2 liter carb. 4 bak. Deze auto is van mijn schoonvader geweest die em in 1989 nieuw heeft gekocht en gister aan mij heeft afgestaan. Ook heeft mijn zwager er een tijd in gereden. Hij heeft om de 10.000km een beurt gehad en ik heb alle beurten op papier en heb alle rekeningen van de auto en dus een goed inzicht op de onderhoudshistorie van de Benz. Zelfs de aankoopbon heb ik er nog bij. De auto heeft 279.000km gelopen hetgeen je totaal niet merkt als je er mee rijd. Ik ben samen met mijn vrouw er erg blij mee. Ik ben zelf autoelectricien en reviseer dagelijks starters en dynamo's van alle merken auto's en vrachtwagens. Ook ben ik diagnosetechnicus en verhelp ik dagelijks storingen aan auto's middels meetwerk en de Bosch KTS 200 diagnosetester. Hiervoor ben ik 7,5 jaar automonteur geweest en ben ik opgeklommen tot 1ste monteur met APK. Nu dus autoelektronica. Met sleutelen red ik mezelf prima en doe alles zelf, hetgeen niet betekend dat tips van anderen welkom zijn