[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Zekering 10 brand door : Techniek W201 - 2
Oke in sommige landen waar het echt goed kan vriezen kan het wel handig zijn maar als je hier een litertje ruitenwisser vloeistof bij het water giet zou je het hier niet echt nodig hebben. Ik ga ook geen moeite doen om dit verder op te lossen heb het gewoon losgekoppeld
De toerenteller kijk ik morgen even naar zal het wel even laten weten.
Ik heb zelfs een keer gesmolten sproeiers gehad in 1 auto.... dingen deden het ook niet... Ik zag al snel dat de stekkers bloot lagen en nog wat meer... uiteindelijk eruit moeten breken en 2 nieuwe ingezet. Hierna werkte alles ook weer goed
Als je een zekering door een lamp gaat vervangen om sluiting te meten dan zal het aangestuurde component niet werken omdat de lamp werkt als een grote weerstand , daarom kan je veilig naar een sluiting gaan zoeken met zo een lamp i p v een zekering . ik gebruik meestal een lamp van 21 watt ,maar mooi dat alles nu weer werkt grt hans