door Stern » 17 maart 2012, 22:07
Ziet er zo op het eerste gezicht zeer goed uit, je zou denken dat voor dat geld er een addertje onder het gras moet zitten, krijg bv al enigszins mijn bedenkingen bij de naam van de eigenaar.
Echter, foto's komen zo goed over, dat als ik er al niet 2 in mijn bezit had ,was ik zeker geen kijken. Ben benieuwd als iemand gaat kijken naar zijn bevindingen, bv achterstallig onderhoud, wat de foto's niet doen vermoeden.
Zo staat er ook al ruim een half jaar een 2.6 bj 1987 te koop voor ca. € 2.450,00 in Haarlemmerliede, op de foto's prachtig, komt vertrouwelijk over, maar voor die prijs, volgend jaar belasting vrij, had deze al lang weg moeten zijn. Maar ja, als ie al zo lang staat, mankeert er toch wel wat aan, wil daar nog eens langs om te kijken.
Vlakbij Düsseldorf staat ook een distelgroene 190E bj 1985 met automaat, schuifdak, velours elke ING, etc. te koop, vraagprijs juli 2011 € 2.850,00, zou in de vakantie langsgaan, kwam er echter niet van. Lukte in Januari wel, vraagprijs was inmiddels € 2.450,00, had ook al verkocht moeten zijn, daar aangekomen, 1 krimping dichtgesmeerd, roest, schroeven door de bumper heen om de boel vast te zetten, bekleding niet mooi meer, etc. Maar zag/ziet er op de foto's toch perfekt uit! Vraagprijs is inmiddels € 1.850,00. Conclusie, je moet de auto altijd eerst in het echt gezien hebben om te kunnen oordelen. Ben benieuwd.
Gr. Stern (geen stern medewerker!)
Even voor de duidelijkheid: ik heb helemaal niets met Stern te maken, ben geen medewerker o.i.d. bij deze organisatie.