Je hebt geen stappenmotor, dus dan heb je een hele vroege 1985ér
Dan heb je de 102.961 motor nog waarschijnlijk (deze moet ook zelf klep stellen). Deze heeft een luchtschuif die op een bi-metaal werkt.
Deze zit achter je oliefilter, loopt een slang van boven (verse lucht) en 1 naar beneden die op je spinnenkop zit.
En 1 elektrische aansluiting.
Ik zou al die slangen even nalopen op scheuren, had ik ook. ik had ze er afgehaald om ze goed te zien.
Er zit een relais/vacuum op je linker veerpoot. Deze geeft de motor extra lucht als je automaat in de Drive staat.
Deze kan je ook even nalopen. Er zitten 2 vacuümslangen op. Als je de juiste eraf trekt (even proberen) gaat je motor meer toeren lopen.
Dan heb je een stelschroef te zitten ongeveer midden van je klepdeksel. Je kan hem net stellen al de luchtfilter erop zit.
Lcuhterfilter van een nieuwe type past niet, jij hebt het ronde huis nog, de nieuwere zijn ovaal.

- idle vacuum.jpg (56.07 KiB) 1957 keer bekeken
86 is je luchtschuif
83 loopt naar die relais om extra lucht te geven voor D
5 is die stelschroef