Heren,
Het aantal vraagtekens worden bij alleen maar meer..
Ik heb dus een slechte koud start, na 3x met sleutel draaien pakt de motor pas op. Brandstof pomp hoor ik allemaal keurig netjes lopen, en het brandstof systeem staat op druk. Nu heb ik mijn OVP relais eens eruit gehaald en de pinnen schoongemaakt, ook het relais eens open gedaan en stof vrij gemaakt (niks van roest of ander ernstig te zien).
Direct 12V op koudstart injector geeft aan dat de injector werkt, een mooie kegel straal benzine.
Wat blijft er nog over? De EHA en temp sensor (temp sensor die eigenlijk een thermo tijd schakelaar is). Eerder heb ik aangegeven dat mijn weerstand van de sensor niet veranderd, zowel koud als warm 93 ohm, dus dit leek mij de boosdoener. Na 2 sloop exemplaren die ook kapot waren, toch maar een nieuwe besteld bij MB. 75 euro ex btw lichter en wat denk je, ook deze sensor geeft zowel koud als warm 93 ohm aan?!
Onderdeel nummer: A0065451124 Switch starting valve / Schalter Autom.
Hoe meet je zo'n sensor, is dit wel weerstand afhankelijk? Of moet je stroom meten? Stroom is volgens mij weerstands afhankelijk, maar dat terzijde..
Misschien dat iemand een gouden tip heeft

Armand: "Vrijheid.. is een volgetankte Mercedes"