Vandaag dit besteld op dx, heb totaal niet opgelet of er ook kastjes op zaten.. niet dus!
Iemand een plek waar ik ze voor een leuk prijsje kan bemachtigen?
Wat betreft jullie kleurkeuzes.. ik vind alles met een gele tint echt spuuglelijk! Teveel blauw is ook niet mooi. (Vanaf 8000k, daarna hangt het af van de kleur van de auto) Heb een vriend met een 190 in een speciaal kleurtje blauw, weet de kleurcode niet en die heeft er 6000k in, vind zelf dat het een prachtig zicht geeft!! Geeft echt een mooie gloed op alles wat je ziet. 190 rijders moeten trouwens bi-xenon hebben volgens een aantal inbouwers, maar als je niet geeft om je groot licht zou ik gewoon voor de normale gaan, is een stuk goedkoper. Wat ook wel grappig was, we vergeleken z'n xenon bulbje met z'n originele grootlicht.. de xenon gaf alsnog veel beter zicht, hehe.
Er is trouwens een op marktplaats die setjes verkoopt en meteen voor je inbouwt, 80 euro voor normale xenon en 130 voor bi-xenon, kleurkeuzes zijn 6000/8000k. Ze zitten in gouda als iemand er interesse in heeft

Ik moet denk ik nog wel een maandje wachten voordat ik de spullen van dx ontvang, als ik tegen die tijd geen kastjes heb gevonden denk ik toch dat ik naar gouda ga aangezien ze ook gewoon een jaar garantie geven op het setje (incl. de lampen!)
Heb zelf trouwens nooit xenon gehad, maar na in diverse auto's gezeten te hebben die het zowel standaard als achteraf ingebouwd hadden, was ik helemaal om.
greetz
*edit
staat trouwens in de avertentie van dat bedrijf dat ze H1 en H7 lampjes hebben, heb er niet echt veel verstand, in een 190 gaat toch H4? Of maakt dit allemaal niet meer uit als je er xenon in zet?
gr