watan... ik zet er een 1500 watt bouwlamp op...
als we zo gaan beginnen
------
Vmax hoe bedoel je?
hoe ik de standaard verlichting vind? ik vind het in het donker wel goed... alleen schijnt het niet ver genoeg... waardoor je soms bochten heel slecht kunt inschatten... groot licht is daarvoor de oplossing maar als je een tegenligger hebt kan dat weer niet... ik vind dit soms tot gevaarlijke situaties lijden als je op plekken komt waar je anders nooit rijd....
straks vlieg je ergens uit een bocht en vouw je om een boom omdat je geen goede inschatting kon maken omdat je geen groot licht op kon zetten en de verlichting van de tegenligger staat veel te hoog... zulke situaties komen nog wel eens voor...
lampen hoger zetten heeft geen nut... de licht opbrengst van de standaard lampen is gewoon niet goed genoeg.
daarom zat ik te denken aan xenon. maar de osram lampjes lijkt me een beter idee. want die xenon mol ik zo....
lampen aan -> auto starten... schommelende voltage... tja... doe het vaak op die manier dus beter geen xenon.
osram lampjes lijkt me een beter plan en een jaar levens duur vind ik genoeg. 30 euro in het jaar is ja niks.
als het nou om de 1-2 maanden was vond ik het wat anders voor lampies.