Bedankt voor de tips, ik begreep zelf ook dat ik dat niet in de buurt van vuur moet doen. Het mengsel dat uit de injectoren komt is natuurlijk bedoelt om zo explosief mogelijk te zijn. Sowieso doe ik alles buiten, woon op de 2e verdieping in R'dam centrum.
Heb net een half uurtje zitten pielen met de twee injectoren. Toen ik de buitenkant had schoongemaakt (wat nergens op slaat) en ik het rubbertje eraf had gehaald viel mij op dat op de aanvoerkant van de injector, waar je dus de injector in kan kijken, toch heel goor is van binnen (zie foto), je ziet eigenlijk een roetachtige aanslag, deze was niet egaal maar met bobbeltjes en puntjes. Bij de andere injector zag ik deze aanslag ook maar deze was veel minder ernstig. Leuke is dat ik zon injector reiniger in mn op een na laatste tank had zitten. Maar dat wilde dus niet baten.

- Vieze injector
- Injector.jpg (171.02 KiB) 2230 keer bekeken
Ik heb nu best wel even zitten zoeken naar informatie over vieze injectoren en ik heb besloten dat de injector maar vervangen moet worden. Helaas is de e-bay handelaar tot woensdag op vakantie, hij verkoopt ze voor £26,50(+zon £2,50 verz.). Waarschijnlijk koop ik er maandag een in Rotterdam voor €46. Mocht dat baten dan bestel ik er nog 3 uit de UK en vervang ik ze op een later tijdstip preventief.
Hopelijk kan kan hij deze week na nog wat onderhoud naar de LPG boer.