Vandaag langs me wagen geweest en opeens was het genezen, hij starte in een keer.
Ik had de stappenmotor en injectoren gereinigd maar nooit kunnen testen.
Nou hij rijdt als een terein heerlijk, toeren blijven gewoon goed. Zo lekker heeft hij nooit gereden.
Maar hij lekt koelvloeistof ik heb de slang gevonden waar gewoon een scheur in zit geprobeerd nog te repareren werd geen succes. Deze slang zit gekoppeld aan je carter slang en je blok. Nou zou tocht niet duur zijn zo een slangetje ziet er vrij vriendelijk uit.
Bij de dealer geweest 100 euro ex btw hij kost duurder dan die andere slang van je carter die kost 80 euro ex het is toch gek voor woorden een slangetje van 15 cm. Nog niet besteld er is een bedrijf in de buurt die misschien de zelfde kan maken ,ik zal even bij hun langs gaan anders weet ik ook niet waar je zo iets kan vinden.
Ow ja nog 1 probleem mijn benzine meter die valt af en toe uit dus schommelt niet maar valt uit als of er geen benzine meer in zit, dit is weer nieuw was nooit zo geweest iemand idee??
Bedank iedereen nog voor de opmerkingen, ik zou zeggen deze site heeft me aardig op weg geholpen. Voor de gene die het probleem niet kunnen vinden tel tot 10 en geef het hoop niet op.