Hallo mensen zeeeeer goed nieuws voor mij en jullie heb inmiddels de auto zeer goed aan het lopen.Trekt zeer goed op zonder te stotteren eindelijk,pffff werd ook wel tijd!!Maargoed hoe zijn we tot de conclusie gekomen vandaag:
ten eerste motor analyzer eraan gekoppelt daarop geconstateerd dat 1 cilinder telkens wegviel in de vonk,daarop de ontsteking losgehaald en vervangen door een andere.Toen de ontsteking op tijd gezet met lamp.Wat bleek motor bleef nog haperen en hakkelen in de toeren.na dat kunstje de druk meter tussen de benzine leiding gezet en alles was prima bijna 5 bar.Toen de spinnekop getest op de aansluitingen en 1 voor 1 de wartels losgedraaid en wat bleek bij 1 van de 4 wartels losgedraaid bleef de motor gewoon lopen. toen heb ik besloten om de spinnekop en alles wat daaraan zit te vervangen dus dat gevalletje wat er allemaal aan zit met die luchtklep.Alles weer gemonteerd en starten met die hap en hij liep direct een stuk beter toen de co meter eraan gehangen en verder afgesteld.
Tot nu toe vervangen en/of gekocht
ontsteking,rotor,bougies+kabels,verdeelkap,complete spinnekop + rest wat eraan zit,injectoren.
al met al aardig wat geld kwijt maja hij rijd tenminste weer.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle raad en goede ideeën Mvg Daniel