Inlaatspruitstuk zul je zelf moeten maken, daar is bij mijn weten geen groter excemplaar voor.
Kies je de diameters te groot van de buizen, zal de motorin de lage toeren slecht oppakken.
De ECU krijgt zijn informatie van inderdaad temperatuur sensoren, de luchtmassameter en de TD sensor (toerental)
De trechter vorm van de K(E) jetronic bepaalt de brandstof-lucht verhouding, je ziet verschil in stationair, deellast en vollast.
Bij de KE zit er de electronische drukregelaar op de brandstofverdeler, het zwarte kastje, de EHA die de druk in de onderkamer aan kan passen en daarmee de hoeveelheid brandstof die wordt ingespoten.
Door de stroom naarde EHA te manipuleren kan je de motor rijker of armer laten lopen.
Mogelijk is het wel, maar volg je de KIS regel, dan kom je uit op een 2.3.
Kies je voor iets miner simpel kom je op een M103, de 2.6 of 3.0.
Kies je voor moeilijk, dan ben je op de goede weg