hoi,
probleem en vraag..
probleem - als ik vertrek, als ik in 1ste verder optrek, zelfs in 2de en 3de vitesse optrek, hoor en voel ik een zwaar geklop/gebonk achteraan mijn wagen.. dit vooral vanaf 1km/u tot +- 60km/u, vanaf de +- 60km/u hoor/voel ik dit bijna niet meer..
en dit nog maar een week of 2..
het geklop/gebonk is zelf zo erg dat mijn vitesse pook heel hard schud en dat ook heel hard voel, zelfs al zit ik in 2de en schakel ik over naar 3de vitesse blijft dit geklop/gebonk..
als ik aan het rijden ben in vitesse voel/hoor ik dit.. als ik ontkoppel voel ik dit niet echt meer, als ik dan terug koppel voel/hoor ik dit weer echt hard ( en begint echt harder en harder aant worden)
vraag - wat kan dit zijn?
info - ben vorige maand langs de autokeuring geweest en had bij opmerking mijn silent blocs voorraan de staat ervan in het oog houden..
de man van de autokeuring heeft wel met een spiegeltje tussen mijn vering vanachter! aan het kijken geweest, kan het mss zijn dat hij verkeerd heeft aangeduid en dat het de silent blocs vanachter kan zijn die "versleten" zijn??
met het aan houdende regen weer (belgie) heb ik nog niet onder mijn auto kunnen kijken..
kan mss hier iemand mij al helpen met een probleem(en) waar het geklop/gebonk afkomstig is?
gaat om een Mercedes 190 1.8 5 vitesse benzine bj 92' 137.000duizend kilometer
mvg