Nu heb ik de Katalysator eronder uitgehaald en tijdelijk een gewone gebruikte pot er onder gezet.
De pijp van de Kat is nieuw maar blijkbaar heeft men er een gebruikte kat aan vast gelast. Dat moet ik dus nog even regelen.
Maar nu vraag ik me af welke punten je nu naloopt om zeker te zijn dat je wagen goed is afgesteld om een "ideaal" verbruik te realiseren.
De vraag is of jullie van de onderstaande punten kunnen aangeven of ze invloed hebben.
A) Verdelkap met rotor.

C) Wel of geen Kat
D) Wat kijk of loop ik nog meer na?
Het toerental lijkt mij nogal hoog als de motor warm is en kan ik die gewoon lager draaien of moet je dat samen met iets anders doen?
Zodra ik in langzaam verkeer of stadsverkeer kom is de temperatuur altijd op de streep tussen 80 en 120. Hoor je bij de 190 de fan aanslaan? Ik hoor hem namelijk niet, maar de temp komt nooit hoger.
Iemand een tip om onder de motorkap isolatiematerieel te plakken? origineel is nogal prijzig.