Ik heb het zelf gedaan, kost even een paar uurtjes werk
Je moet de tank uitbouwen, de koperen LPG leiding verwijderen, de verdamper inc slangen verwijderen, de schakelaar in de auto eruit halen, de EHA weer goed aansluiten(draden van LPG installatie er tussen weg halen), het mengstuk verwijderen, het vulpunt verwijderen of onbruikbaar maken door hem vol te gooien met kit of plamuur en de vulslang moet er ook uit zijn.
Dan zit je met een paar gaten in je auto van o.a. de leidingdoorvoer, slangdoorvoer door het luchtfilter naar het mengstuk, eventueel het vulpunt, de overdruk slang, bevestiging van de tank en verdamper. Die moet je dus allemaal even behandelen tegen roest en dicht kitten of plamuren. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dit gebeurd als je hem laat uitbouwen...
Verder heb ik de bedrading gewoon afgekoppeld maar wel laten zitten
Het klinkt allemaal heel ernstig maar ik was na ongeveer 3 uur klaar met alles
Maar wel heel mooi dat je de Benz er wel bij houd!

En als degene boven mij hem over wil nemen moet meneer Vmax er wel voor zorgen dat hij de certificaten er nog bij heeft, anders heeft de nieuwe eigenaar niks aan de tank

Zonder certificaat krijg je hem namelijk nooit door de keuren na het inbouwen. Verder mag de tank ook niet ouder zijn dan 10 jaar, maar dat is hij nog niet geloof ik
En er moet altijd een nieuwe gasleiding gebruikt worden bij het inbouwen, dus die kan Christiaan gewoon doorknippen omdat dat makkelijker is met demonteren