Ik heb een tuin van 40 meter diep en 7 meter breed maar alleen maar een hele smalle steeg om er te komen en een stoep pal voor de voordeur

De steeg is krap aan breed genoeg om mijn motor achter thuis te krijgen ..
Kortom geen manier om een aanhanger weg te zetten en nogmaals: Ik haat karren achter de auto!
Ik kan verder best wel af en toe een caddy of een busje huren als dat nodig is (misschien 10-20 keer per jaar) maar het gaat mij ook om de kosten als armlastige beginnende ondernemer.
Ik betaal nu €320,- per kwartaal voor de Benz, en ik kan (door mijn eenmanszaak) een forse diesel minivan voor €80,- a €100,- per kwartaal op grijskenteken rijden..
Dat scheelt me dus sowieso al bijna €900,- per jaar aan MRB, tel daar dan wat huur voor karren/bussen bij op en je zit al snel op €1.500,- per jaar die ik kan besparen t.o.v mijn Benz.
Dan heb je ook nog het feit dat de prijsverhouding Diesel<>LPG verschoven is ten gunste van Diesel.
Dan heb je ook nog het gemak van de altijd beschikbare laadruimte...
Kortom argumenten genoeg

de enige 2 tegenargumenten zijn dat ik geen fuck terug krijg voor mijn bloody mary , en dat ik inlever op het genot te rijden in een heerlijke W201.