Nee Emiel, wat ik ontdekt heb is en wat ook de situatie is, is op kenteken staat mijn auto geregistreerd als 2.0L
het VIN nummer wat op mijn kenteken papieren staat is het zelfde als op de schutbord, (bij de accu) en op de balk aan de voorkant van de auto,bij de radiatoren) , op de voorkant is dit een los plaatje wat let parkertjes vast zit, zo te verwisselen dus, maar bij de accu hebben ze het overgelast, ik heb daar namelijk vlak naast het VIN nummer, Grijze lak aangetroffen. kleur 172, dit staat namelijk ook op de kleurcode van het informatie plaatje op de voorbalk.
er is na wat krabben duidelijk te zien dat ze rond om het VIN nummer bij de accu het oude nummer er uitgeslepen, gezaagd of geknipt hebben en daar een vervangende terug gelast/plakt hebben, het was strak afgewerkt en overgespoten, maar heb het een en ander weg zitten krabben
nummer bij de accu begint met WDB201024 (2.0L)
maar echter is mijn Hele auto almadine Rood, Mercedes kleur 512, ik heb zo juist de achterbank verwijderd
daar zat een sticker op de achterbank. met alle gegevens van mijn originele auto
daar begon het VIN nummer met
WDB201035 (2.5-16V), ook stond er op die zelfde sticker kleur 512 (almadine rood wat dus over de hele auto zit onder de grijze later overheen gespoten lak)
en ook staat op die zelfde sticker de bouwjaar, 21-10-88, terwijl op mijn papieren staat 19-01-88,,
het zegt mij allemaal MEER dan genoeg., heb een omgekatte auto gekocht. en daar wil ik zo snel mogelijk weer van af. ik bouw alles over op een eerlijke 190E en breng het chassis naar de oud-ijzer. kenteken en papieren gaan terug naar het RDW voor afschrijving,
@mike, ik ben pas nog bij cor wezen kijken, vond de chassis helaas niet zo heel mooi om mijn auto daar op over te bouwen toch bedankt