Ik heb onlangs een MB 190E automaat uit 83' op LPG/benzine gekocht. Na een weekje rondgereden te hebben merkte ik wat probleempjes. Een aantal keren is de motor uitgevallen bij het achteruitrijden, wat heel vreemd is i.v.m. de automatische transmissie. Verder moet ik ook altijd gas geven bij het starten anders start hij niet (zowel op LPG als benzine)
Nu ben ik niet heel technisch aangelegd dus ik wist niet precies wat dit inhield. Vervolgens een paar dagen later gebeurde het volgende; Ik rij altijd op LPG en omdat dit bijna opwas en ik niet precies wist waar ik moet tanken, wilde ik verder rijden op benzine. (ik heb een lichtjes schakelaar links van het stuur t.h.v. lichtschakelaar.) na 200 meter viel mijn 190 uit en kon ik gaan duwen. Ik heb van alles geprobeerd om hem weer aan de praat te krijgen, maar tevergeefs. Telkens als ik probeerde te starten hoorde je het gebruikelijke geluid van een startende motor maar hij sloeg niet aan.
Toevallig dezelfde dag lidmaatschap aangevraagd bij de ANWB, maar die kan ik pas vanaf as. zat. gebruiken. Vervolgens ben ik naar huis gesleept.
Ik heb deze auto nog geen week en heeft iemand misschien enig idee wat dit kan zijn of heeft iemand dit een keer meegemaakt?

Wie helpt mij AUB ?! ?!