Er is een leuk aanbod beschikbaar op het forum.
Het aanbod op marktplaats vertrouw ik niet zozeer,
Voorbeeld: heb op een gereageerd en kreeg vervolgens telefonisch contact met een turk die zei dat hij mijn e-mail niet begreep. Vervolgens vroeg ik naar de staat van de auto en zei hij dat het goed met hem ging............

ik heb de persoon bedankt, en opgehangen.
Echter staat in de advertentie dat het ding tip top in orde is, geschreven in goed A.B.N. en vervolgens krijg je iemand aan de lijn die alles behalve Nederlands verstaat. Ook valt mij op dat op marktplaats vaak informatie weg wordt gelaten.
Alle goede punten worden geplaatst, maar de slechte punten worden weggelaten,waarna je deze bij de bezichtiging komt te weten... ondertussen heb je wel een rit van 1-2 uur gemaakt om er naar toe te rijden
Hier op het forum wordt alles netjes beschreven, aangezien het vooral liefhebbers zijn die je hier vindt. Ook worden de mindere punten gewoon netjes verteld wanneer je hier om vraagt en weet je gewoon waar je aan toe bent.
Vrijdag ga ik er een bezichtigen van hier op het forum. k.w.w. natuurlijk, omdat ik niet de hoofdprijs voor een auto kan betalen. Toch vertelde de verkoper mij dat de auto in feite in top staat is en noemde de mankementjes verder op, waar ik mee kan leven. we zullen zien. ik verheug me er ondertussen al heel erg op, aangezien ik nu echt een koekblikje rijdt