Sommigen van jullie zullen mij nog herkennen, velen niet.
Heb een jaar lang een 84-er witte W201 in mijn bezit gehad die behoorlijk wat problemen heeft gehad.
1:50 met de olie -> nieuwe motor geplaatst
Startproblemen... die uiteindelijk niet opgelost konden worden, waarna ik de auto uiteindelijk heb verkocht.
Hierna een Opel vectra gekocht.
Ding beviel me perfect! Motorisch was hij geweldig en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, echter ging ik minder rijden en vond 120 euro aan verzekering en belasting in de maand wel een beetje veel....
Hierna heb ik een opel corsa gekocht. Lekker licht... goedkoop... 'zuinig', maar wat een koekblik! heb hem nu nog in mijn bezit maar sjongejonge wat is dat een hok....
Nu maar weer eens gaan kijken op marktplaats naar de W201. De vonk sloeg meteen over en ik ben wederom verliefd.
Ik ga dus maar weer eens kijken naar een W201 en wil van dit koekblik af!
Mijn voorkeur gaat uit naar een Zwarte W201 2.0E automaat van minimaal 85 en jonger, maar wel belastingvrij.
Mijn ervaring met de 84 was slecht en om de reden dat de 85-er beter electronisch geregeld word, wil ik dus voor een nieuwere gaan. Mijn budget is zoals gebruikelijk weer rampzalig en ik zal dus nog wel even aan het zoeken zijn, natuurlijk moet ik ook nog van mijn koekblikje af komen....
We gaan het dus maar weer beleven hè!
in ieder geval... Tot gauw!