Hahaha...

volgens mij is het niet alleen 'Oom agent' die gefrustreerd raakt als ik zo de meeste reacties lees.
Vanmorgen kwam ik terug van het RDW voor de invoer, en ik parkeer de Benz kort voor de deur om even boven snel een boterhammetje te pakken en naar mijn werk te gaan. Nou zul je het niet geloven, maar precies op het moment dat ik weg wil gaan zie ik een auto'tje van parkeerbeheer de straat inrijden en bij mijn auto stoppen. Ik snel naar beneden (ik woon 3 hoog), en ik kom bij mijn auto, zit die prent er al onder. Maar die vent zit net weer in zijn auto en hij kijkt met een gezichtsuitdrukking van "Nou gaan we het krijgen" naar mij. Ik zeg de man alleen maar vriendelijk goedemiddag en zwaai hem na. Je had zijn gezicht moeten zien.... hahaha !!
De grootste 'grap' is nog wel dat de auto nu nog een Spaans kenteken heeft... en de acceptgiro gaat er dus nooit komen. Spanje en Nederland hebben geen verdrag voor uitwisseling van bekeuringen. Ik heb 2 jaar in Spanje gewoond en ben volgens mij 2 keer geflitst en heb 3 parkeerbonnen gekregen. Nooit iets van gehoord.... (Probeer dat overigens niet met een Duits export kenteken in Nederland, want mijn ervaring heeft geleerd dat je die dus wel gewoon op je deurmat krijgt).
Maar goed, eind deze week zou ik mijn Nederlandse kenteken moeten ontvangen, en dan vragen we netjes een parkeervergunning aan.
Off topic: De keuringsmeester van de RDW heeft veel W201 en W124 langs zien komen de laatste jaren, maar sinds de overheid begon over afschaffing houderschapsbelasting was die trend in één klap over. 16 kleppers ziet hij zelden tot nooit. Nog een discussie gehad over de kleur.... Hij vond de auto Bruin, ik Rook-zilver, maar dat kon hij natuurlijk niet kiezen.... We zijn op Beige uitgekomen

.