heb het laatst zelf gedaan, alleen geen foto's.
wat te doen.
1: je gaat onder je auto liggen en je draait de imbusbout los van de defecte rubber.
PAS OP!! LAAT HEM NIET IN JE DRAAGARM VALLEN, DAN HEB JE HEM NOG LANG NIET TERUG
2: hitteschild van de bovenkant af en boutje losdraaien.
dan krik je de motor op bij je carter. klosje hout ten grote van je carter en omhoog krikken. ikzelf moest er best veel hout tussen proppen omdat mn krik niet zo hoog ging.
dan zul je zien dat er niks gebeurd. maar dan druk je de vering van de kant waar het rubber uit moet in en dan zul je zien dat hij vrij komt. even met 2 man. 1 drukt de wagen omlaag en de ander pakt zonder enige moeite de rubber er tussen uit.
daarna nieuwe plaatsen en vast maken. pas wederom op dat je imbus niet in je draagarm valt.. en draai deze niet te strak aan ! mijn boutje knapte zelfs af terwijl ik nog niet eens zo hard draaide ! gelukkig kon een tangetje hem eruit draaien, scheelde 100 euro
ik denk dat je weinig aan foto's hebt en gewoon bezig moet gaan.
met deze info weet je wat je moet doen en is het een klusje van een half uur a een uur.