Het is nu 08 mei 2025, 04:01
Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
door BoyBenzdorp » 14 jan 2015, 11:07
Dan moet ik nog maar eens een citroenzuur spoeling doen, bedankt voor de tips!!
-

BoyBenzdorp
- Gold Boarder

-
- Berichten: 288
- Geregistreerd: 09 nov 2013, 12:36
- Woonplaats: Portugal
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door Prometheus » 15 jan 2015, 08:49
En daar ligt direct de oorzaak van je lekkage. De pakkingen in het koelsysteem kunnen niet tegen de .
"Weten wat men weet en weten wat men niet weet is en "
HR brigade
-

Prometheus
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 1342
- Geregistreerd: 13 feb 2012, 13:46
- Woonplaats: Hoorn
- Roepnaam:
- Type wagen: 190D 2.5
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
-
door BoyBenzdorp » 22 jan 2015, 11:17
IK heb groen gebruikt. Volgens mij komt het doordat de o-ring versteend was na 30 jaar.
De rechterkant van de kachelradiator aansluiting heb ik nagekeken door het handschoenenvakje eruit te halen die lekt "nog" niet gelukkig, maar is ook te vervangen zonder dashboard eruit te halen. Had hem eigenlijk prefentief moeten vervangen maar was al te laat ik had ten eerste maar 1 o-ring gekocht en ten tweede toen ik erachter kwam dat de rechter ook te vervangen is had ik het al weer gevuld met kvs.
-

BoyBenzdorp
- Gold Boarder

-
- Berichten: 288
- Geregistreerd: 09 nov 2013, 12:36
- Woonplaats: Portugal
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Keer terug naar Techniek W201
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten