Vandaag eens een stukkie wezen rijden in de Benz en het ging regenen onderweg. Ruitenwisser deed het prima, maar de sproeiers deden niks

Ik dus ergens even stilstaan en goed luisteren, maar kon het motortje van de sproeier dus ook niet horen. Ik balen als een stekker dus en rustig aan naar huis gereden.
Thuis ff mijn jerrycan ruitenvloeistof erbij gepakt en de kap open getrokken. Het reservoir was dus nog half vol. Toch maar bijgevuld.
Ik weer achter het stuur, contact aan en extra gelet op 't lampje in het dashboard dat het niveau aangeeft. Die werkte dus prima en proberen te sproeien....nog niks

Stekkers los van het pompje en weer aangesloten en gekeken of er misschien niet iets bevroren was (zou niet moeten kunnen, want ik gooi er alleen maar puur spul in, dus bescherming tot -20graden) en de draden nagelopen. Alles leek goed te zitten en ik weer de auto in.
Zelfde ritueel en nog steeds niet sproeien dus. Kijk ik een beetje wezenloos naar voren zie ik mijn koplampen dus aan en uitgaan

Ohw,.....fuck,.....natuurlijk, je moet de handel niet naar je toe trekken om te sproeien, maar erop drukken

Afijn, zal wel de vermoeidheid zijn, want ben al sinds vannacht 2.30u wakker.
Alles werkt dus nog steeds perfect.
En nu ben ik benieuwd of julie ook eens zo'n MEGA blond moment hebben gehad. Deel het dus hier, zodat we allemaal smakelijk kunnen lachen