Nou Bas, daarmee maak je een heel verhaal los hoor

komtie:
Toen we de brommer kochten, was het echt een typisch verhaal, Was van een oud mannetje geweest, had altijd binnen gestaan en nooit korte afstanden, etc.etc. Ja, dat heb je dus ook met brommers

Maar, de fietsenmaker had daar dus bewijzen van, aankopbonnen etcetera had de man ok achtergelaten, en zelfs het reservesleuteltje, alleen niks van het onderhoudt maar dat was voor mij geen enkel probleem.
Tenminste, dat dacht ik want ik ben naar huis gereden/gefietst op het ding

en nu vele kilometers later heeft ie nog altijd hetzelfde rateltje uit de cilinder en heeft ie inmiddels op allerlei brandstoffen gelopen

restjes uit een buitenboordmotor, remmenreiniger omdat ie niet meer wilde starten op benzine (vetgeslagen bougie/zuiger) de reden dat ie nu zo langzaam is, is omdat ik de laatste keer tanken 'wel even zelf ging mengen' omdat ik nog wat oude tweetaktolie op moest werken, toen ik het kleine beetjte wat erin moest erin wild scheppen, moest ik niesen, waardoor je heel droog *klotst* hoorden

hele scheut olie derin, roken dat ding neit normaal! haha, nu gaat ie echt niet hard meer, trekt nog minder hard op maar hij doet het nog altijd! en in tegenstelling tot de Benz is ie compleet schadeloos en roestvrij; Mn Benz heeft een perfecte motor, m'n brommert een perfect uiterlijk