W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 04 jul 2020, 10:27

Belastingvrij?

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Moderator: Bram Jansen

Belastingvrij?

Berichtdoor Hijlkema » 17 jan 2010, 18:04

Beste Benz liefhebbers,

Ben in het bezit van een 87 er 2.5 diesel. Verkeerde in de veronderstelling dat die ooit belastingvrij zou worden. Meende dat de invoering van de kilometer heffeing gepland stond voor 2012 en dat auto's die op dat moment 25 jaar oud zijn vrijgesteld zouden worden, maar las ook berichten dat 87 nooit belasting vrij wordt. (Is voor mij overigens geen reden om mijn Benz van de hand te doen.) Maar wie kan helderheid verschaffen?

Groet,
Henk Hijlkema
Hijlkema
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 10 jan 2010, 16:13
Woonplaats: Akkrum
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1987
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Beer » 17 jan 2010, 18:32

Dit is de verklaring van het ministerie.

Uitzonderingen
Voertuigen die in het huidige systeem geen motorrijtuigenbelasting betalen, doen ook niet mee met de kilometerprijs. Dit zijn bijvoorbeeld brandweerauto's, ambulances, politieauto's en voertuigen zonder kenteken, zoals een landbouwtrekker. Hetzelfde geldt voor taxi's en OV-bussen; zij betalen ook geen kilometerprijs.

Verder gaan oldtimers van ná 1 januari 1987 meedoen met de kilometerprijs. Bij de behandeling van het Belastingplan 2009 is door de Tweede Kamer namelijk een grens gesteld aan oldtimers. Bij motoren is het te moeilijk om het kastje op een goede en veilige manier in te bouwen. Zij blijven daarom de vaste autobelastingen betalen, in plaats van de kilometerprijs.

gr,Beer
Avatar gebruiker
Beer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 26 maart 2009, 15:00
Woonplaats: Zoetermeer
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Beer » 17 jan 2010, 18:38

Echt een heel verhaal kan ik er niet van maken.
laat ik zo zeggen helaas dit is het :( :( :(

gr. Beer
Avatar gebruiker
Beer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 26 maart 2009, 15:00
Woonplaats: Zoetermeer
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Hijlkema » 17 jan 2010, 19:39

Beste Beer,

Hartelijk dank voor je uitleg.

Groet,

Henk Hijlkema
Hijlkema
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 10 jan 2010, 16:13
Woonplaats: Akkrum
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1987
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Arno_Langendam » 17 jan 2010, 21:19

Mijn W201 190E 2.6 Lorinser is van 01-05-1988. Dus ook dit exemplaar is overgeleverd aan blijven vullen van de bodumloze put De Staat Der Nederlanden. :angry:

Maar die paar tientjes voor de fun kilometers mogen de pret niet drukken. Ik zeg maar zo een dagje naar de Kermis of de Efteling is duurder. :P
Het leven is één groot feest maar, je moet wel zelf de slingers ophangen! :silly: :woohoo:

Groet, Arno
Avatar gebruiker
Arno_Langendam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 13 jan 2009, 09:09
Woonplaats: Den Haag
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1988
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen: W123 250


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Bassje » 17 jan 2010, 21:56

Van mij hoeft die kilometerheffing er helemaal niet te komen. Wat een geld dat gaat kosten om in te voeren en bij te houden, dat is gewoon belachelijk en gaan wij allemaal betalen.
Komt bij dat totdat de kilometerheffing ingevoerd wordt, de motorrijtuigenbelasting nog eens flink gaat stijgen.

Al die kleine hondenhokken zoals een Citroën C1 en dat soort brommobielen worden tot die tijd gewoon vrijgesteld van motorrijtuigenbelasting, dat is toch discriminatie?
De mensen die in een fatsoenlijke auto rijden (zoals een Mercedes W201) mogen daar de prijs voor gaan betalen! :X
Het neigt naar discriminatie..
Avatar gebruiker
Bassje
Erelid
Erelid
 
Berichten: 10564
Geregistreerd: 13 aug 2008, 22:59
Roepnaam: Bas
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Ruub-ster » 18 jan 2010, 00:43

bassje schreef:Van mij hoeft die kilometerheffing er helemaal niet te komen. Wat een geld dat gaat kosten om in te voeren en bij te houden, dat is gewoon belachelijk en gaan wij allemaal betalen.
Komt bij dat totdat de kilometerheffing ingevoerd wordt, de motorrijtuigenbelasting nog eens flink gaat stijgen.

Al die kleine hondenhokken zoals een Citroën C1 en dat soort brommobielen worden tot die tijd gewoon vrijgesteld van motorrijtuigenbelasting, dat is toch discriminatie?
De mensen die in een fatsoenlijke auto rijden (zoals een Mercedes W201) mogen daar de prijs voor gaan betalen! :X
Het neigt naar discriminatie..


ik blijf nog steeds keihard hopen dat de kilometerheffing er niet komt, welke fucking fabrikant durft de overheid garantie te geven dat al die apperaatjes hetl 100% blijven doen? en ik wil geen overheids dingetjes in mn auto, werk me de kolere voor dat ding, en als ik per km moet gaan betalen, loop ik nog verder leeg, als dat nog mogelijk is.. dan moet ik gaan sparen om auto te gaan rijde :angry:

Ik vind het allemaal een beetje jammer, Maar blijf zelf ook nog even nadenken over een belastingsvrij auto, ook al is het een brik.. mooiste zou zijn een W201 met een focking dikke vervuilende motor B)
Met vriendelijke groet, Ruben.

Alixoft schreef:Logisch dat hij elke dag moet tanken, elke 2 dagen nieuwe banden nodig heeft en elke 3 dagen nieuwe fuseekogels.
Avatar gebruiker
Ruub-ster
Erelid
Erelid
 
Berichten: 7782
Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:42
Woonplaats: Sliedrecht
Roepnaam: Ruub
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen: A124 Cabriolet E220 automaat.


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Arno_Langendam » 18 jan 2010, 09:05

Als je lid bent van de ANWB zoals ik dus, kan je een mening op de kilometer heffing geven.

Hier onder mijn ingezonden stuk van vorige week!

Groet, Arno


Beste ANWB,

Aller eerst veel dank dat jullie hier aandacht aan besteden en, dat leden hun mening bij jullie kunnen ventileren.

Dat er iets moet gebeuren dat is één ding wat zeker is. Maar in de vorm van een kilometer heffing daar zie ik niets in. Waarom dat zal ik toelichten.

De kosten die moeten worden gemaakt om dit systeem te laten werken en in te voeren staan niet tot verhouding met de opbrengsten.

Hoeveel ambtenaren moeten er niet worden aangesteld om dit te controleren en uit te voeren? Wat zijn hier van de jaarlijkse loonkosten?
Hoeveel vastgoed voor kantoren moet er gehuurd worden. Wat zijn hier van de jaarlijkse kosten?
Hoeveel storing monteurs en hun dienst auto's moeten er worden aangeschaft. Wat zijn hier van de jaarlijkse loonkosten en gebruikskosten?
Hoeveel tolporten moeten er komen? En wat kost het aantal tol poorten. Incl. Arbeidsloon?

Wat ik hier boven heb geschreven kan toch nooit minder kosten dan wat nu de houderschapsbelasting kost om het in rekening te brengen. En dan word ook nog de BPM op motorvoertuigen afgeschaft, dus komt er nog minder geld binnen.
Nederland is nu al platzak en met het geld wat de BV Nederland nog te goed heeft van IJsland wat ook waarschijnlijk niet meer terug komt. Word het nog alleen maar erger.

De grote fout is de automobilist voorhouden dat hij/zij goedkoper uit is. Dit is toch niet mogelijk met wat het hele systeem kost en de uitvoering daarvan. Dit moet leiden tot minder autogebruik. Als dit werkelijk zo is, komt er ook nog eens minder accijns en btw van de brandstof in de staatskas. En niet alleen dat maar, ook de inkomsten van loonbelasting, btw en omzetbelasting van de garagehouders en benzinepomphouders zal drastisch dalen door dat er minder kilometers worden gemaakt.

Dus zal het meer geld kosten dan het oplevert en is het wachten op een failliet B.V. Nederland.
De kunst van ondernemen is met zo weinig mogelijk kosten grote omzet te genereren en daar dus winst uit te maken. Maar de overheid faalt als geen ander in dit spelletje van ondernemen. Met één van de vele bodemloze putten zoals deze.

En verder,
Hoe is het gesteld met de betrouwbaarheid van het systeem? Bijvoorbeeld mobile netwerken vallen wel eens uit zoals laatst Vodafone en KPN. Ook heeft men wel eens last dat er geen GPS verbinding mogelijk is op de mobiele telefoon of het navigatie systeem.
In de Telegraaf zaterdag 9/01-2010 was te lezen dat bezwaarschriften voor 95% ongegrond worden verklaard en dat de eigenaar van het betreffende voertuig altijd aansprakelijk is. Zie het maar eens aan te tonen dat je even geen GPS verbinding had.

Ook het fabeltje dat de autogebruiker goedkoper uit is moet naar het land der fabelen worden verwezen. Doordat het project kilometerheffing zoveel gaat kosten en weinig gaat opleveren, zullen er weer allerlei nieuwe belastingen worden verzonnen met milieu hoog in het vaandel. Bestaande belastingen zullen worden verhoogd omdat, men geld te kort komt door bijvoorbeeld het missen van de provinciale opcenten.

Alleen beseft de huidige regering niet dat door de invoering van de euro menig Nederlander het water al aan de lippen staat. Salaris gehalveerd en de kosten zijn gestegen van producten en diensten neem maar als voorbeeld de ziekte kosten premie, die zou alleen maar lager worden niets is minder waar het word alleen maar duurder!

De oplossing,

Mijn oplossing om de files terug te dringen is dat men gaat werken in de omgeving waar men woont. Een hele simpele oplossing die weinig kost. Ik ben werkzaam bij de Rijksoverheid en wat zie je hier dat veel mensen wonen in Amsterdam en Werken in Den Haag. En dit zie ik in mijn omgeving ook vice versa.

Op deze manier is het forensen verkeer geminimaliseerd en zullen er geen files meer zijn in Nederland op een uitzondering na.

Je zou omdat, het toch vaak de zelfde arbeidsklasse treft aan woning ruil kunnen doen. Elkaars huiskopen enz enz.

Met vriendelijke groet,

Arno Langendam
Avatar gebruiker
Arno_Langendam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 13 jan 2009, 09:09
Woonplaats: Den Haag
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1988
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen: W123 250


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Ruub-ster » 18 jan 2010, 11:37

kijk arno, jij bent ff goed bezig!! keiharde argumenten!!

Die balhaar van een minister heeft overigens beloofd, dat als er geen*draagvlak* is van de bevolking, de kilometerheffing er niet komt, maarja. Ze beloven wel vaker wat..
Met vriendelijke groet, Ruben.

Alixoft schreef:Logisch dat hij elke dag moet tanken, elke 2 dagen nieuwe banden nodig heeft en elke 3 dagen nieuwe fuseekogels.
Avatar gebruiker
Ruub-ster
Erelid
Erelid
 
Berichten: 7782
Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:42
Woonplaats: Sliedrecht
Roepnaam: Ruub
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen: A124 Cabriolet E220 automaat.


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Wiljan » 18 jan 2010, 13:14

Datum eerste toelating: 10-11-1986
Is dat krap of is dat krap? haha.
Uniek zijn is niet moeilijk, uniek blijven daarentegen wel!
Avatar gebruiker
Wiljan
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 107
Geregistreerd: 19 mei 2009, 23:25
Woonplaats: Hulshorst
Roepnaam: Wiljan
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Ja
Andere wagens / opmerkingen: Volkswagen Polo Bluemotion 1.4 TDI


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Beer » 18 jan 2010, 13:44

Beste collega's W201

Ik stel voor om eerst de landen waar het niveau nog niet zo hoog is als bij ons, in Nederland en Duitsland (umwelt)
Dat die eerst ook op ons niveau komen, anders heeft het geen ene moer te maken met het milieu.
Dan is het gewoon zakken leeg kloppen van de burgers. (melk koe de auto)
Of zie ik het verkeerd???

gr. Beer
Avatar gebruiker
Beer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 26 maart 2009, 15:00
Woonplaats: Zoetermeer
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Beer » 18 jan 2010, 13:46

Wanneer kan ik bij de anwb terecht voor mijn onvrede
Avatar gebruiker
Beer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 26 maart 2009, 15:00
Woonplaats: Zoetermeer
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Wiljan » 18 jan 2010, 13:48

Beer schreef:Beste collega's W201

Ik stel voor om eerst de landen waar het niveau nog niet zo hoog is als bij ons, in Nederland en Duitsland (umwelt)
Dat die eerst ook op ons niveau komen, anders heeft het geen ene moer te maken met het milieu.
Dan is het gewoon zakken leeg kloppen van de burgers. (melk koe de auto)
Of zie ik het verkeerd???

gr. Beer


Dat heb je correct,
net zoals ze lopen te melken bij de rokers, 75% accijns per aankoop.
Het word hier een beetje te ziek voor woorden, blij dat de verkiezingen steeds dichterbij komen!
Uniek zijn is niet moeilijk, uniek blijven daarentegen wel!
Avatar gebruiker
Wiljan
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 107
Geregistreerd: 19 mei 2009, 23:25
Woonplaats: Hulshorst
Roepnaam: Wiljan
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Ja
Andere wagens / opmerkingen: Volkswagen Polo Bluemotion 1.4 TDI


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Arno_Langendam » 18 jan 2010, 15:00

Beer schreef:Wanneer kan ik bij de anwb terecht voor mijn onvrede


Hé Beer,

Volg deze link en hier kan je je hart luchten bij de ANWB!

http://www.anwb.nl/auto/dossier-kilomet ... prijs.html

Succes, Arno
Avatar gebruiker
Arno_Langendam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 13 jan 2009, 09:09
Woonplaats: Den Haag
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1988
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen: W123 250


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Beer » 18 jan 2010, 15:11

Ga ik gelijk doen, nu maar kijken of we er wat mee winnen!
Avatar gebruiker
Beer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 26 maart 2009, 15:00
Woonplaats: Zoetermeer
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Arno_Langendam » 18 jan 2010, 21:28

Mooi gesproken allemaal en nu door sturen naar de Telegraaf en de ANWB! B)

Groet, Arno
Avatar gebruiker
Arno_Langendam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 13 jan 2009, 09:09
Woonplaats: Den Haag
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1988
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen: W123 250


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Bassje » 18 jan 2010, 23:15

Maarten schreef:Ik ga me gewoon als een kleuter gedragen en koop mezelf een prachtige 500+cc tweetakt race-motorfiets waarvan ik in heel Nederland genoeg heb an alleen de eerste versnelling, die stel ik vervolgens zo k*t af dat niemand maar dan ook echt NIEMAND die in t komende half uur over t zelfde stukje weg rijdt ook maar een hand voor ogen kan zien van de zwartblauwe walmen die ik achterlaat......


Lekker vervuilen dus, heel goed! :woohoo:
Avatar gebruiker
Bassje
Erelid
Erelid
 
Berichten: 10564
Geregistreerd: 13 aug 2008, 22:59
Roepnaam: Bas
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Bassje » 18 jan 2010, 23:16

Beer schreef:Beste collega's W201

Ik stel voor om eerst de landen waar het niveau nog niet zo hoog is als bij ons, in Nederland en Duitsland (umwelt)
Dat die eerst ook op ons niveau komen, anders heeft het geen ene moer te maken met het milieu.
Dan is het gewoon zakken leeg kloppen van de burgers. (melk koe de auto)
Of zie ik het verkeerd???

gr. Beer


Het heeft sowieso niets met het milieu te maken, alleen maar het EEUWIG uitmelken van de automobilist! :X
Avatar gebruiker
Bassje
Erelid
Erelid
 
Berichten: 10564
Geregistreerd: 13 aug 2008, 22:59
Roepnaam: Bas
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Arno_Langendam » 19 jan 2010, 15:55

Jo ho,... ik heb reactie van de ANWB op mijn brief gehad! :lol: :woohoo:

komt ie;

Arno_Langendam schreef:Beste ANWB,

Aller eerst veel dank dat jullie hier aandacht aan besteden en, datleden hun mening bij jullie kunnen ventileren.

Dat er iets moet gebeuren dat is één ding wat zeker is. Maar in de vorm van een kilometer heffing daar zie ik niets in. Waarom dat zal ik toelichten.

De kosten die moeten worden gemaakt om dit systeem te laten werken enin te voeren staan niet tot verhouding met de opbrengsten.

Hoeveel ambtenaren moeten er niet worden aangesteld om dit tecontroleren en uit te voeren? Wat zijn hier van de jaarlijkseloonkosten?Hoeveel vastgoed voor kantoren moet er gehuurd worden. Wat zijn hiervan de jaarlijkse kosten?Hoeveel storing monteurs en hun dienst auto's moeten er wordenaangeschaft. Wat zijn hier van de jaarlijkse loonkosten engebruikskosten?Hoeveel tolporten moeten er komen? En wat kost het aantal tol poorten.Incl. Arbeidsloon?

Wat ik hier boven heb geschreven kan toch nooit minder kosten dan watnu de houderschapsbelasting kost om het in rekening te brengen. En danword ook nog de BPM op motorvoertuigen afgeschaft, dus komt er nogminder geld binnen.Nederland is nu al platzak en met het geld wat de BV Nederland nog tegoed heeft van IJsland wat ook waarschijnlijk niet meer terug komt. Wordhet nog alleen maar erger.

De grote fout is de automobilist voorhouden dat hij/zij goedkoper uitis. Dit is toch niet mogelijk met wat het hele systeem kost en deuitvoering daarvan. Dit moet leiden tot minder autogebruik. Als dit werkelijk zo is, komt er ook nog eens minder accijns en btw van debrandstof in de staatskas. En niet alleen dat maar, ook de inkomsten vanloonbelasting, btw en omzetbelasting van de garagehouders enbenzinepomphouders zal drastisch dalen door dat er minder kilometersworden gemaakt.

Dus zal het meer geld kosten dan het oplevert en is het wachten op eenfailliet B.V. Nederland.De kunst van ondernemen is met zo weinig mogelijk kosten grote omzet tegenereren en daar dus winst uit te maken. Maar de overheid faalt alsgeen ander in dit spelletje van ondernemen. Met één van de velebodemloze putten zoals deze.

En verder,

Hoe is het gesteld met de betrouwbaarheid van het systeem? Bijvoorbeeldmobile netwerken vallen wel eens uit zoals laatst Vodafone en KPN. Ook heeft men wel eens last dat de GPS geen verbinding heeft op de mobieletelefoon of navigatie systeem. In de Telegraaf zaterdag 9/01-2010 was te lezen dat bezwaarschriftenvoor 95% ongegrond worden verklaard en dat de eigenaar van hetbetreffende voertuig altijd aansprakelijk is. Zie het maar eens aan te tonen dat je even geen GPS verbinding had.

Ook het fabeltje dat de autogebruiker goedkoper uit is moet naar hetland der fabelen worden gewezen. Doordat het project kilometerheffingzoveel gaat kosten en weinig gaat opleveren, zullen er weer allerleinieuwe belastingen worden verzonnen met milieu hoog in het vaandel.Bestaande belastingen zullen worden verhoogd omdat men geld te kort komtdoor bijvoorbeeld het missen van de provinciale opcenten.

Alleen beseft de huidige regering niet dat door de invoering van deeuro menig Nederlander het water al aan de lippen staat. Salarisgehalveerd en de kosten zijn gestegen van producten en diensten neemmaar als voorbeeld de ziekte kosten premie, die zou alleen maar lagerworden niets is minder waar het word alleen maar duurder!

De oplossing,

Mijn oplossing om de files terug te dringen is dat men gaat werken inde omgeving waar men woont. Een hele simpele oplossing die weinig kost.Ik ben werkzaam bij de Rijksoverheid en wat zie je hier dat veel mensenwonen in Amsterdam en Werken in Den Haag. En dit zie ik in mijn omgevingook vice versa.

Op deze manier is het forensen verkeer geminimaliseerd en zullen ergeen files meer zijn in Nederland op een uitzondering na. Je zou omdat, het toch vaak de zelfde arbeidsklasse treft aan woningruil kunnen doen. Elkaars huiskopen enz enz.

Met vriendelijke groet,

Arno A. Langendam


Geachte heer Langendam,

Hartelijk dank voor uw mail over de kilometerprijs. Wij waarderen hetzeer dat u de moeite heeft genomen ons uw opmerkingen toe te sturen.Deze nemen wij mee in onze verdere standpuntbepaling naar de TweedeKamer.

Ook zal de ANWB een grootschalige ledenpeiling houden over dekilometerprijs. Als 23 januari de Bondsraad, de ledenraad van de ANWB,goedkeuring geeft aan de ledenpeiling, gaat deze direct van start.

Dit voorjaar behandelt de Tweede Kamer het wetsvoorstel over dekilometerprijs. Deze wet heeft grote gevolgen voor de automobilist. Datis ook te merken aan de vele reacties en vragen die de ANWB over ditonderwerp binnen krijgt. De ANWB heeft nog geen standpunt ingenomen over het wetsontwerp. Hetkost de nodige tijd om in beeld te krijgen wat de gevolgen zijn vooronze leden. Daarvoor is meer informatie nodig die in het wetsontwerp nogniet is uitgewerkt, bijvoorbeeld het spitstarief.

Om de Tweede Kamer zo goed mogelijk te informeren, wil de ANWB ook eennauwkeuriger beeld hebben van het oordeel van haar leden. Met deresultaten uit de ledenpeiling zal de ANWB een belangrijke bijdrage leveren aan de discussie over de wet in de Tweede Kamer. Wij nodigen u van harte uit om deel te nemen aan onze peiling. Vanaf 23januari kunt u deze vinden op onze site http://www.anwb.nl.

Meer informatie over de kilometerprijs en wat de ANWB doet, vindt u opwww.anwb.nl/kilometerprijscheck

Met vriendelijke groet, Monique Kruse

namens het ANWB projectteam Anders Betalen voor Mobiliteit
Avatar gebruiker
Arno_Langendam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 13 jan 2009, 09:09
Woonplaats: Den Haag
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1988
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen: W123 250


Re:Belastingvrij?

Berichtdoor Bassje » 19 jan 2010, 16:05

Ook zal de ANWB een grootschalige ledenpeiling houden over dekilometerprijs. Als 23 januari de Bondsraad, de ledenraad van de ANWB,goedkeuring geeft aan de ledenpeiling, gaat deze direct van start.
Om de Tweede Kamer zo goed mogelijk te informeren, wil de ANWB ook eennauwkeuriger beeld hebben van het oordeel van haar leden. Met deresultaten uit de ledenpeiling zal de ANWB een belangrijke bijdrage leveren aan de discussie over de wet in de Tweede Kamer. Wij nodigen u van harte uit om deel te nemen aan onze peiling. Vanaf 23januari kunt u deze vinden op onze site http://www.anwb.nl.




Dan weten we wat ons de te doen staat op 23 januari. MASSAAL TEGEN STEMMEN!
Avatar gebruiker
Bassje
Erelid
Erelid
 
Berichten: 10564
Geregistreerd: 13 aug 2008, 22:59
Roepnaam: Bas
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee

Volgende

Keer terug naar Andere dingen W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron