update: de garage belde me eergisteren op om te vertellen dat de bak niet vervangen hoeft te worden wat hem betreft. de keuzeschakelaar op de bak zat geblokkeerd en deze heeft het ietsjes los gemaakt, gesmeerd en nu doet hij het weer....
je kunt begrijpen dat ik NIET blij ben. want nu weet ik nog niet wat er nou echt aan de hand was/is en alhoewel de eerste dag alles inderdaad lekker werkte, vermijd ik even de P stand.
ik had hem aangegeven dat ik niet tevreden ben omdat ik niet precies weet wat hij gedaan heeft en bang ben dat het terugkomt. morgen een afspraak met hem (was de afgelopen dagen druk bij hem) en dan laat hij me precies zien wat het gedaan heeft. ik ben erg nieuwsgierig want op mijn back_up bak had hij me ook makkelijk laten zien wat hij gedaan heeft...
het zou me niets verbazen dat hij gewoon weer 'goed' geschoten is en niet doordat hij dingen heeft gerepareerd. maar ok, je mag mensen niet wantrouwen...
anyway, heb nu een ander probleem.. waar ga ik mijn 'reserve bak' bewaren? dat ding is groot, zwaar, en stikt naar ATF